2013年11月13日 星期三

Blog vs Facebook


    

我Le個古老人一直好唔願意"與時並進,盲趕潮流",好抗拒FB,好唔想用smartphone,但最近"被迫"使用!
每日時間有限,要返工,要煮飯,要walk乖乖,要整嘢俾佢食,要同佢玩,要做家務,要operate一個blog已經好花精神時間,再要我去打理埋個FB真係無能為力!
至於我唔想用smartphone係因為唔想D老細expect我可以隨時隨時隨地24小時運作!
唔知愛我定害我,今年生日獅子王竟然買咗部S4俾我,跟手"幫"我開埋個FB account!
獅子王話我用開部電話個"Mon"太細,D同事text message俾我要眼矇矇去睇,所以佢買部新手機俾我唔使我睇得咁辛苦wor!(佢有時都真係幾細心嘅)
但估唔到佢用我個中文名去開咗個FB account我都唔知,到我發現時已經係幾個星期後嘅事!最最最離譜係迫我扮80後,喺出生年份填1980年!唔知佢係咪想娶個後生D嘅老婆呢!?Wakakaka
Anyway經過連日來試用FB我發現我都係prefer寫 blog!FB係一個好方便去"八"別人的世界 /生活嘅途徑,當中亦有好多資訊 /訊息,但我卻是一個好enjoy 活在自己的世界裏面嘅人!
我鐘意文字,文字可以好powerful,FB俾唔到Le個感覺我!大部份FB嘅statement都流於表面,一句起兩句止。無疑Le 個就係現代人嘅溝通方法: 一切從簡,最緊要快!做乜都第一時間放上FB share咗先,不過對於70後嘅我,咁樣並唔係我杯茶!
喺FB Le個資訊爆棚嘅網絡世界,我發現咗一個好悲哀嘅現實,就係每日都有好多人唔見狗,又有好多狗唔見咗個主人,更多嘅係有好多無家可歸的貓 / 狗looking for一主好人家!心裏知道世界殘酷係一件事,見到後又幫唔到,往往令我心情沉重!
習慣活在comfort zone嘅我一定會喺Le個地盆繼續爬格仔,同大家訴心事,分享美食,與眾同樂!得閒又會去FB嗰邊扮下後生!Hahaha!

38 則留言:

  1. 我對FB嘅睇法同你一樣...我e+連上去都費事...like人有咩意思呢...真係唔係我杯茶~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha真係同聲同氣的老友!我估D人Like = 睇咗

      刪除
  2. Yes 十卜 十卜 U...禾地中意睇blog 有情有義D Hi, 乖乖

    回覆刪除
  3. Blog可以詳盡D,FB就可以快趣D~

    回覆刪除
  4. Blog有blog好,fb有fb 好,咪得閒用下lee個,得閒又用下果個囉

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes yes Le度縱使少人睇我都鐘意Le度好close嘅感覺

      刪除
  5. 我都係鍾意寫Blog,不過間中都會post上facebook,等人like吓

    回覆刪除
  6. 我都係鐘意寫BLOG, 等人地留言, 唔似好似FB咁得個"讚好"...

    回覆刪除
  7. 我想法同你一樣, 所以都唔係日日上fb, 亦唔會在意果啲既like, 我呢啲70後都係like 寫野既感覺, 所以以前未興電話電腦時, 我成日同朋友都係寫信來往.. ^^=
    講起你個中文名, 真係一睇都估到係獅子王所為啦 (≧▽≦)

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha 我以前喺加拿大真係日等夜等D信架!边有E家咁幸福又Skype又MSN又FB又view cam 咁方便架!
      你話獅子王係咪玩嘢王吖

      刪除
  8. 用咩方法表達都冇所為最緊要係自己like就得啦

    回覆刪除
  9. 我好同意, 寫 Blog 可以一邊睇相, 一邊讀文字演繹, 比 FB 真實得多. 如果寫到一編好文章又得到 Blog 友認同, 嗰啲滿足感係幾好 o架! p(^ 0 ^)q

    回覆刪除
  10. fb 同blog 就等於快餐同set dinner 嘅分別, 有時有啲野即刻見到就好上即時記低, fb 就有哩個快餐嘅方便, blog 可以慢慢去品嚐...

    回覆刪除
    回覆
    1. 好好嘅比喻呀!我一向唔多Like食快餐,唔怪得我prefer blog啦 haha

      刪除
  11. BLOG 同 Fabcebook係豕樣嘢嚟GE 各有升各所需啦 HEHHEEE

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯!各有各粉絲,你Le D後生女一定prefer FB啦

      刪除
  12. 我都中意寫blog多d, fb其實幾無聊,見d人食飯痾屎都要post出黎, 不過我都會keep住每日八吓人地痾咗屎未嫁...wakaa~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Wakakakaka!食飯痾屎都要post出黎!我一陣影張乖乖痾屎相你睇下 hahahaha

      刪除
  13. 我2樣都會用, 因為我唔係日日寫blog, fb便成為我每日記錄鎖碎事情嘅工具

    回覆刪除
  14. 回覆
    1. I can live without it for sure!識我嘅人自然可以揾到我,唔識我嘅人我又唔想俾人揾到wakakaka

      刪除
  15. 我都鐘意blog,但依家我好少時間可以對住電腦,fb就可以好快用手機上載記低住先。

    回覆刪除
    回覆
    1. Le個非正式survey,好似多D人撑Blog wor Yeah!
      你一定要繼續記低所有開心時刻呀

      刪除
  16. fb令到我懶予寫blog,係fb真係好怕睇到好多動物被遺棄、待領養、更討厭殘待的消息

    回覆刪除
    回覆
    1. Umm...真係唔同feel架wor!
      FB太多殘酷現實赤裸裸展示眼前

      刪除
  17. 贊成! 我都係咁話, 不過我超懶, 兩方都少寫, 探你地就得啦

    回覆刪除
  18. FB 我唔多翻睇"舊嘢",好過眼雲煙架,但係 blog 我就經常翻睇"舊嘢",真係回味再回味呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 同道中人!我都成日重温舊blog架!

      刪除
  19. 我上facebook的次數比遊BLoG多、因為而家多數用手機上網,呢D就係科技喎!><*

    回覆刪除
  20. 我最初都係你咁諗, 但耐左, 又覺得FB都幾方便既, 不過都係blog好, 所以都要Keep住寫

    回覆刪除