2013年11月8日 星期五

清湯蝴蝶腩

如果我問你Le碗係乜?而你答清湯蘿蔔牛腩嘅話,你只係答啱蘿蔔嗰一半!
你可能會覺得D肉係牛腩但surprise surprise其實佢係豬肉嚟架!!!

去車車媽個blog見佢話炆咗個蝴蝶腩,第一時間就諗起D牛腩舖有坑腩、爽腩同蝴蝶腩可揀,再睇落去佢話個蝴蝶腩唔係牛腩係豬肉wor!! Ha?唔好呃我wor!話哂我縱橫街市咁耐從來未聽過豬肉檔有咩蝴蝶腩賣,真係係豬肉?
以我咁為食又咁好奇嘅人當然第一時間撲落街市,口震震問個老板有冇蝴蝶腩賣?個老板話;車!D人"安"個好聽D嘅名啫!豬肉邊有蝴蝶腩架?除手拎塊肥瘦相間嘅腩肉出嚟問我要幾多。
輪到我話:車!你Le塊係五花腩之嘛!我見到我朋友買嗰塊蝴蝶腩有好多筋又唔肥架!跟住我就想走,點知佢叫我等一陣,叫伙記係檔裏面攞咗兩塊肉出嚟問我係咪Le D肉?Yes,that was it!
 佢話Le塊成塊牛腩咁樣嘅豬肉佢哋叫豬肺裙wor!話Le塊肉又滑又多筋,佢哋D豬肉佬好鐘意食架!
我唔理你叫乜,總之就係Le塊肉。兩大塊才$28平過牛腩好多呀!
 你睇下D筋!豐富骨膠原呀!
 
用炆清湯腩嘅方法 -- 豬骨湯一盒,加花椒、八角、香葉及原粒白胡椒,再切兩片薑及少量冰糖煲滾
                                     加入蝴蝶腩
                                  大滾放入真空煲炆至7成冧
就可加入白蘿蔔同炆
正呀!(同牛腩一樣原塊炆,炆好先切肉質會軟滑D)
 
 
 
 多多筋少少肉啱哂我!D肉質好嫩,有D似豬"月展"。今餐食咗一塊,仲有一塊留返第二餐!

 多謝車媽好介紹呀!我估我以後會炆Le個蝴蝶腩多過炆牛腩Lu!
 
 

 

23 則留言:

  1. 牛下未拆時,有間麵舖專賣蝴蝶腩好好食! 當年仲未流行食呢個部位,佢已經賣到開晒行!

    筋膜多,我驚忟到幾淋,我個 94歲嫲都食唔到呢條裙,所以唔敢煮!

    經妳差啲被搵笨,我識點同豬肉檔講嘞,啲人真係當我哋傻夾懵?! 多謝妳啲行情啊! ^.<

    回覆刪除
    回覆
    1. Le塊肉真係幾正,你嫲嫲應該都食到。可能人人有唔同叫法,總之認住塊肉個樣就唔會買錯

      刪除
  2. thanks for your photo! Never saw this part of pork before!

    回覆刪除
  3. 呢種裙邊我都鐘意呀! 我今晚都係炆蘿蔔, 不過用魚炆, 都好甜好好味架!

    回覆刪除
  4. 妳嗰邊街市食水好深呀我買$8蚊塊咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈哈哈哈… 肉佬用腩肉呃唔到妳,就轉為呃妳嘅錢?! 真卑鄙?! 同佢講呃咁多,以後唔幫襯!

      連價位都知埋,我哋去到街市可以扮醒啦! 多謝妳哋啊!

      刪除
    2. $8?!!咁我咪要入東涌買餸?

      刪除
  5. 嘩..真係唔講唔知喎...下次我都買舊番黎炆先..平過牛腩咁多

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha所以睇blog有益!大家share下街市情報,天下正餸一大抄!yes真係平靚正!

      刪除
  6. 唔講真係以為牛腩,又學到野,搵日試下先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初初睇車媽個blog都以為係牛腩呀!Le個一定要試好淋好滑,正!

      刪除
  7. 回覆
    1. 筋真係好正!下次要炆下牛孖筋先

      刪除
  8. 昨晚毛婆都整咗呢個肺裙邊呀, 好好味啊, 最正係個d 骨膠原啊 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. Wow毛婆好快手wor!仲係我忠實fans添Hahaha!

      刪除
  9. 我都要試下, 好想食蘿蔔炆牛腩, 但戒緊牛, 可以用依個代替, 多謝乖媽好介紹.
    但係唔係唔洗先出水先架? 直接煮就得?

    回覆刪除
  10. 好似好多人E家都唔食牛wor!想冇咁肥可以先出水,我懶真接煮都冇問題

    回覆刪除