2013年11月10日 星期日

放下心頭大石

自從收到Yahoo blog話要摺埋嘅消息,心裏一直好擔心我嗰1600篇Post。由於我係電腦白痴所以我一直唔識攪什麽back up。雖然最後Yahoo幫大家攪咗個備份,而好多blog友又分享咗好多upload去新blog嘅方法 / 心得,但唔好講笑,我齋睇都唔知佢講乜又睇到頭都暈,唔好話叫我跟住做!
但大拿拿1612篇乖乖blog,仲有二萬幾張開心相,唔係就咁冇哂掛?
香港人一直好有生意頭腦,我自己唔識搬,我亦相信有好多人同我一樣唔識 / 唔想自己動手搬,所以我一直抱有希望,坊間會有人做幫人搬blog嘅Le門生意,可惜,等了又等竟然冇聽到有人收錢幫人搬blog!(真奇怪!)
點算好呢?又忐忑一輪,終於俾我諗咗條"C"橋,就係按個"輕鬆搬家"鍵將乖乖blog搬去Weshare,雖然我唔Like佢嘅版面,但最緊要保得住我同乖乖的美好回憶吖嘛!
10月初按完個鍵等了又等,等咗成十日終於收到email話備份上載完,事隔幾日上Weshare網,乜都冇得睇嘅!?如是者,每隔幾日去睇一次,睇咗3個幾禮拜都"冇料到"網頁仍是空空如也!到底"輕鬆搬家"係咪真係得架?差D想send email去佢hotline睇下佢到底幾時攪掂!足足等了個多月,昨晚心血來潮去睇Weshare睇下,Wow 終於搬好咗喇!!雖然個介面唔吸引,除咗標題外,每篇blog要click入去先會睇到D相 & 文字,同時所有blog友嘅留言都冇哂,但總算一篇不漏,亦將所有珍貴相片自動上載到網頁上,我...終於放下心頭大石!
http://weshare.hk/gwaigwaisze (乖乖舊blog)
我唔會 post 新blog去Weshare,只會當佢係一本乖乖嘅"記念冊"。至於會唔會再將Yahoo俾我嘅備份upload嚟Blogspot?...真係要睇下我放假時有冇時間,精力去研究點做!最好有人話我知有冇人肯收錢幫人搬blog啦,我真係電腦白痴嚟架!!
 
 

29 則留言:

  1. 呵, 我都將 Yblog 放在隨意窩及 Weshare. 但兩個都超龜速, 我都係當多幾個 back up 留念咋. 都係 Blogger 快好多 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes 打咗個底安心D hehe! Weshare 真係龜速!每click一下都等好耐

      刪除
  2. 我將YBLOG放咗喺點煮網...都冇理過...電腦呢家嘢...即使識都要擺好多心機同時間....我冇心機理又唔得閒攪>.<

    回覆刪除
  3. 我都唔識搬, 不過好在有朋友仔幫我搬

    回覆刪除
  4. 我冇理過舊 blog,有心無力冇心機! 寧願老虎收費唔好執笠,真係煩! 我都唔知搬去邊好?!?!

    今日買咗豬肺裙,細妳嗰兩舊少少,兩舊十五蚊 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Click晒輕鬆搬家啦!留返個記念都好吖!我唔捨得舊blog呀,字字都有血有汗架!
      你嫲嫲Like唔Like D豬肺裙呀?

      刪除
  5. 我就用咗一個非常蠢的方法, 就係copy & paste, 先把所有blog copy 去 Word 到, 然後 delete 晒所有相啲連結. 咁就唔會比老虎整走啲相. 但相信咁樣只限小數量的Blog. 如果好似你哋咁多都唔係好得啦!

    回覆刪除
  6. 一旦YAHOO BLOG 全關閉, BLOG 內相片都會有好大機會變死圖,所以我都係用一個原始方法,BACK UP 晌自己電腦,
    首先在電腦開一個floder ,先Login >>>>> 再由每一篇開始, 在 KB 按Alt >>>>見左上角有File Edit ....等字樣, click File >>>>>Save As >>>>( 你想處傳的floder ) >>>>> Webpage ,Complete (*.htm,*html)
    每篇都係咁做, 記住要等佢save 完一篇先好再做第2篇, 需時唔會太耐, 而且唔會死圖, 但你必需在關閉blog 之前save 哂

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好嚇我呀!死圖?又要攪?OMG!

      刪除
  7. 但無晒啲留言,都無得睇番以前啲人o既留言,no good

    回覆刪除
  8. 終於都搬左舊卜喇~ 搬去邊做留念唔緊要, 最緊要都係自己睇到^^ 我都係昨晚搬晒舊卜呢。。。呢樹喇T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. 你哋好叻!識電腦識整相,我...有心無力

      刪除
  9. 妳就好啦Weshare佢幫我搬完後個blog D嘢係另一個maggie mok嚟而家仲攪緊

    回覆刪除
  10. 比你咁講吓講吓,我都怕以前D BLOG會冇哂添~~ 死...我都要搵日攪攪佢喇.

    回覆刪除
  11. 我都因為無晒d舊blog,令到我無晒心機再寫blog,等我都學下你先

    回覆刪除
    回覆
    1. 繼續寫幾年後咪又有舊blog lor!你叫你個仔幫你攪lor,佢哋D年青人攪電腦嘢最叻

      刪除
  12. 乖乖你好!

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台
    收集所有講玩、講食、講遊樂、講生活樂趣等文章,讓你和不同會員互動

    更設「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費,
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    同時,只要你有Yahoo! Blog備份檔,你可把它電郵給我們
    原有的相片及文字都可輕鬆保留
    匯入後,更可獲得現金券作即時獎賞!
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space-article-id-4103.html

    為慶祝SeeWide新登場,現時更有各式各樣迎新優惠,大派現金券!

    你有興趣嗎? 不妨到此一遊,一同分享生活經歷吧!
    http://www.seewide.com

    回覆刪除
  13. 我同你諗法一樣呀 >_< 等了又等都唔見有人話肯收錢幫人搬blog呀 >_< 最後只有死死地氣睇住d教學/ 其他人的 blog 去搬咋, 試咗好幾日才搬到咋 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 都話你哋D年青人攪電腦嘢叻D架啦!我真係冇心機睇教學呀!

      刪除
  14. Haha,我唔係好多, 但都是一個一個咁搬

    回覆刪除