2013年11月17日 星期日

漫遊清快塘

22度,陽光燦爛,有微風,如果唔帶乖乖去行個大運真係對佢唔住!
但作為一個唔辛苦得嘅懶媽、我梗係唔會捨易取難,揾自己笨去挑戰D高難度嘅路徑啦!所以今日又去行屋企後山!
                           
 交低D"水費"行得輕鬆D!
                                  
                                  
                                  
                                                                     
                    
                        好多松果呀!做聖誕裝飾一流
 
                           
二十四孝老豆話驚個仔行得辛苦要抱佢行一後路wor!

Haha真係好似抱BB咁欵!
好大風呀!吹到個髮型變咗三角形
                 
                                      今日蝴蝶園真係好多蝴蝶
 

                       
 
                       


                
 
 
     
                                               
              
   俾少少想像力,睇下前面嚿石似唔似隻龜想飲水呀?

                     乖乖你好開心呀?
 
                 
 
                 
                     

 
                        
行行重行行,終於到咗清快塘路口lu
                           

 
     My sweet heart!

 

有個亞伯恰眼瞓呀!
Le隻狗仔才10個月大,好乖,請佢食小狗零食食得好斯文,唔會咬到手手架!
 

                                     
   小休完就落山lu

 

好耐冇行山,E家對腳有D酸軟,但見到乖乖Le個滿足開心樣...我知道絕對冇白行!
       

 

16 則留言:

  1. 今朝行架? 咁快手出埋 blog 添! 將效率擺喺工作上就不得鳥 ^o^:: (應該係星期六嘅節目,係咪?)

    又懶又為食嘅媽媽,冇食嘢嘅? 橫掂都係,帶乖乖去川龍行吓吸新鮮空氣順便飲茶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係一個morning person 冇習慣行晨運,所以你估得啱Le個係星期六嘅節目。
      川龍我哋都行過好多次架,次次都會去飲茶。今次行完山,乖乖去Pet shop冲凉,我哋就去咗食嘢

      刪除
  2. 乖乖話,阿媽,只要係你帶我去街,去邊都咁開心 :)

    回覆刪除
  3. 舊石真係好似龜 , 仲係識笑既龜呀 ! ^ ^

    回覆刪除
  4. 兩父子四目交頭個樣好sweet 呀! (= **) (** =)
    隻唐狗好乖呀! 你摸佢, 佢用個頭冧返你! 點解佢哋比人搏住係到?

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha四目交投嗰張相真係好BB feel!
      隻唐狗好嗲架!佢係間士多養嘅狗狗嚟架唔係流浪狗,不過好慘冇得自由行

      刪除
  5. 清快塘...我識得呢段路, 上次我由荃灣行入黎, 見到呢到時就好開心, 因為就快到....

    回覆刪除
  6. 呢條路要行幾耐才去到清快塘呀, 見到乖乖行得咁開心, 又係時候出動啦HEHEHEE

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋hea行,又影下,又玩下,又休息下行咗差唔多兩個鐘去到清快塘

      刪除