2014年1月7日 星期二

圓玄學院




星期一補假,諗住帶埋乖乖去睇下圓玄學院一年一度嘅菊花展,點知去到才知道展期已過!不過亦無損大家心情,返正閒日此地清靜,建築又有特色,而最重要係 -- 歡迎乖乖! 

可惜遲來一步!
  
                    
今日好多師父、師太、善信都讚乖乖可愛 !如果有教堂可以俾乖乖去就好喇!
                
                
                
   Le度環境真係冇得彈!
 
                                        
                                                                                 
 
                  
 
                  
 
 
雖無菊花展尚有盆栽展
 
作為一個基督徒我並不抗拒入寺院,因為我入去並沒有拜神!我亦非常尊重別人的宗教,而且佛教的眾生平等論就可以令乖乖不被歧視可以入寺院自由行呢!
                                                
                 
                  
 
               
 
               
 
乖乖全日都笑口常開 
 
               
 
               
         孔子像
                
                          
                
 
 
      雅石館內有奇石亦有根雕

                                   
 
 

 

30 則留言:

  1. 環境真係好靚,乖乖去埋咁多地方,全香港周圍都留低腳毛:-P

    回覆刪除
    回覆
    1. 比好多狗乖乖唔算去得多地方,因為我唔鐘意辛苦,所以要行得好"甘"嗰D山路我哋都冇去過hehe

      刪除
  2. 乖乖成日笑口常開! 真係又乖又可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you! 乖乖嘅笑容真係可以令人減壓架

      刪除
  3. 哦! 原來圓玄學院可以帶毛小孩入去o架! 咁你哋又有多一處地方可以玩呢!
    獅子王抱住乖乖係八德碑前張相好有慈父感覺, 好Sweet! ( ^_^ )

    回覆刪除
    回覆
    1. Le度多年前已去過,不過好耐冇去lu,年尾好多人嚟還神,新年又好多人嚟"sip"太歲所以要揀啱時間嚟架

      刪除
  4. 個環境真係好清優咁啊 ^^ 下次我都帶埋毛婆同毛姐去行下先, 洗滌心靈 ^0^
    乖乖同石獅個張, 乖乖更覺可愛, 石獅更加威嚴 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 年尾好多人嚟還神,新年又好多人嚟"sip"太歲好大煙架,所以要揀啱時間嚟!Weekday嚟會好D。
      我都好Like 石獅個張相 hehe

      刪除
  5. 如果香港多D地方可以帶埋毛孩去,就好啦

    回覆刪除
  6. 圓玄唔係道教咩? 好似唔係佛教喎

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes Yes 你啱!証明我除咗基督教外乜都唔識,見到點香拜神就似為係佛教 wakakaka

      刪除
  7. 裡面都幾靚喎, 下次菊花展我都要去睇下先得, 咁係咪12月呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來佢有website架,可次上去睇下,我見到D人影相好靚呀

      刪除
  8. n年冇去過呢度lu...最吸引我係個魚池同錦鯉

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha 我都有2年冇嚟過lu所以襯平日冇乜人煙嚟行下

      刪除
  9. 非常同意, 我們去邊都無所謂, 最緊要歡迎毛小孩 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!可惜市區太多唔俾狗入內的標誌

      刪除
  10. 獅子媽媽多咗個囝?! 好得意! ^ o ^

    乖乖著嘅街坊裝好老實喎,我鍾意吖!

    (我換咗新電話,好似同 blogspot 有仇咁?! 成日上唔到嚟,上到又留唔到言?! 今晚皇恩浩蕩有機留言,唔見我暫時唔駛擔心我住,剛返新工忙死睇文件睇到眼盲!! 除咗,嫲病撲死我同腰骨斷咁滯之外。。。!)

    天氣又凍,保重! 由其妳哋近海更凍!

    回覆刪除
    回覆
    1. 獅子媽媽係石獅子唔係妳愛人啊!

      刪除
    2. 你都要保重呀!仲要留返條命照顧嫲嫲呀!

      刪除
  11. 估唔到圓玄學院俾狗狗入架喎,這個宗教確係好平等 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似所有佛寺都得。不過原來Le間係道教寺 hehe

      刪除
  12. 乖乖同門口對石獅子影果張好靚靚呀

    回覆刪除
  13. 呢間學院比狗狗入內,真是眾生皆平等

    回覆刪除
    回覆
    1. yes yes 佢隔離嘅西方寺都可以入架

      刪除