2014年1月6日 星期一

美味牛湯河


如果你問我一碗美味的牛湯河的靈魂係乜?我一定話係個牛肉湯!

好友 Enoch有一味紅酒燴牛尾Signiture dish ,她炆Le味牛尾確是無人能及,原因除了一雙巧手外另一要決就是真材實料。
她炆Le味牛尾前要先煮一煲鮮牛骨湯,買差不多$100牛骨加上大量洋葱和紅蘿蔔用真空煲煲上一日一夜,最後才用這些精華加上蕃茄、紅酒和香草去烹煮牛尾,那有不好吃之理?

Enoch幾時都照顧我Le位為食朋友,她煮牛骨湯時預留了一大湯碗給我! Yeah!
                                       
                       去Eric家摘了一些他自家種的Basil和Mint,今日就整咗超美味的牛湯河
美國霜降牛肉
河粉、銀芽、洋葱和黑椒牛丸就是全部材料
河粉先用熱水灼一灼去油
話咁快Le碗美味牛河就完成
 唔係誇口,Le碗真材實料嘅牛湯河係近年我食過最好味嘅無添加牛河!

 

17 則留言:

  1. 好靚呀就連唔食牛嘅我都覺得好正呢

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha 咁犀利?不過出面食嘅真係唔多掂!

      刪除
  2. 嘩....煲一日一夜喎, 真係好堅...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀仲要有咁大個煲wor!我朋友買咗兩排牛脊骨去煲湯,所以超濃牛味!

      刪除
  3. 用咗咁多功夫炮製個湯,更正啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我自己就冇咁好心機,好彩朋友對我好!

      刪除
  4. 嘩...見到都流口水, 你朋友好好呀

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha yes 個個朋友都知我為食所以有好嘢都預埋我!

      刪除