2014年1月27日 星期一

維園年宵

星期六去銅鑼灣食團年飯,食完梗係"順便"去維園行下花市啦!估唔到年宵第一日已人山人海!

                       年宵真係乜都有得賣,連賣澳洲和牛都有!
                         最Like Le D得意立體揮春
      
                              好多人呀,年30晚會逼成點呢?
Le兩個靚仔叫我影得佢哋靚仔D wor Hahaha
                          
狼英牌廁紙?Arr...我就唔係幾想同佢咁"親密"
                                   我話要買Le個咕俾獅子王叫佢唔好激嬲我!!
                    獅子,老虎頭背包?!   如果揹住個老虎頭咪人人都知我係老虎乸?    
                                        
行咗兩條街真係頂唔順,逼到暈,要走Lu
 真係估唔到行花市竟然見到有幾檔賣狗仔衫,仲要好平!Le件新年衫才$50大洋!
 
                    Le件仲平$35成交
 
                        Le兩件質地好舒服嘅瞓覺衫$30咋!平到笑!
 

17 則留言:

  1. 哈...真係平到笑wor ^o^ 乖乖有咁多衫...真係可以天天新款...我隻大隻仔好難買到合身的衫...次次都嫌細...著起會爆鈕...haha
    老友...我啱啱去完日本浸溫泉...買咗份禮物仔比乖乖...我想寄比你...留個通訊地址比我好嗎?呢度冇私人留言真係麻煩D...我有e-mail 係 blog 度呀^~^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝哂小花媽!你真有乖乖心去玩都記住佢,我私訊咗俾你喇!

      刪除
  2. 既然有狗仔衫買,年宵市場應該要考慮下比毛小孩行花市喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾入架!我都帶過乖乖去荃灣行花市,不過人太多要抱住行!

      刪除
  3. 啲立體揮春好得意呀! 連狗仔衫都有, 真係乜都有喎! 不過太多人啦, 我會無心機行! (^皿^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 維園真係乜都有!好多得意嘢,不過Weekday去好D冇咁多人

      刪除
  4. 老虎頭背包,我坐巴士見有個少女用,好真架,但我覺得好恐佈

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好真做得好靚,反而隻獅子冇咁正!haha

      刪除
  5. 荃灣花市就冇咁多精品賣喇

    回覆刪除
  6. 我尋晚都行左維園, 因為7點幾去仲早, 都好好行呀, 唔係好迫, 不過就無咩買野剩係買左d花生糖一路行一路食, 志在湊下熱鬧..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. Mary 你仲要買花生糖?你下年可以去開檔啦!我實嚟幫襯!hahaha!
      祝你馬年行大運,心想事成,身體健康!

      刪除
  7. 回覆
    1. Haha年年維園都有幾檔架!出年你都去幫你隻八哥女扮下"年貨"啦!

      刪除
  8. 乖乖個幾件衫好抵啊(⊙o⊙
    未到年三十都已經咁多人-_-||

    回覆刪除