2014年1月1日 星期三

平民版西餐

 
今日又到咗食平D嘅時間!出街食Grilled Portabella Mushroom好貴,如果去City 猪扒買都一樣好貴!但最近俾我買現係鵝頸橋街市嘅普通菜檔有Le種菇賣,一pack三個賣$18,一於買嚟整下。
                          
話明平民版,我將西洋Baby Spinach 變成普通菜檔嘅菠菜,將mazzarella cheese變成普通片裝車打芝士,有朋友送我一包風乾火腿,今日用上了。如果冇、可以用普通煙肉代替,而無須特地買風乾火腿

   菠菜先用油、鹽、糖水灼至軟身,弄乾,略切,放上大啡菇上,再放上風乾火腿
      我將一片芝士切成細條狀放到最上層。呀!差D唔記得講,你哋知Le D菇唔可以用水洗架啦!它只能用濕布抹!
薯仔稍烚去皮,灑上鹽、黑胡椒及香草及欖油就可以拎去焗
                           
          雞扒可以話係現時最便宜嘅肉類,今日主菜就用上佢,簡單地加鹽、胡椒粉及香草調味
                           
                       同樣地鋪上風乾火腿(可用普通片裝火煺代替)及半塊芝士
                           
    將之卷起,用牙簽固定形狀 (當然你可以好似D外國大厨咁,用綿繩縛到佢靚一靚啦!)
 
                           
放在平底鑊煎(想個色靚我用咗少許生抽搽下D雞皮) 點解要煎?1) 煎哂D雞油出嚟冇咁肥 2) 鎖住肉汁,之後放入焗爐焗至全熟。你可能問怕肥點解唔先去雞皮?Haha 1) D雞肉冇皮包住會乾,D肉冇咁juicy架 2)個樣唔靚仔。如果真係怕肥食時才去皮吧!
See! 拎走咗D牙簽都唔會散開架! Le餐兩人份量才用了兩片芝士唔會太肥啦!
                        
     攪掂!Le個平民版西餐你鐘唔鐘意呢?

25 則留言:

  1. 嘩! 睇到都流晒口水啦! (^Q^)b

    回覆刪除
  2. 我好鍾意食呢隻 City Super 菇架,買嚟煎、灑滴酒、加兩滴 soy sauce 已經好正,加芝士死得添啦!同牛扒一齊加燒汁煎,都唔錯 :-P

    食飽早啲瞓,聽朝要早起返工啦!俾心機啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你去街市睇下有冇?平過City Super好多呀!
      你返新工未呀?祝你2014事事事如意

      刪除
  3. 呢個西餐一D都唔平凡....我LIKE呀 ^O^

    回覆刪除
    回覆
    1. Le個餐合乎經濟原則,又好味,快D睇下你附近街市有冇Le隻菇

      刪除
  4. 回覆
    1. 美國賣Le D菇平唔平呀?

      刪除
    2. 好似妳呢種一包的,都要6、7 蚊美金,有啲一個個好大個,要段磅賣,要幾蚊一磅

      刪除
  5. 巧精緻呀~為食C拉又流晒口水添

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見你整西餐多數煎牛扒,可以試下Le個wor

      刪除
  6. 一D都唔平民, 最緊要好食!!我都好中意食波菜釀菇!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hehe 平民係指食材同價錢,如果我話一碟成本唔使$25你話平唔平民吖?

      刪除
  7. 回覆
    1. Hehe 平民係指食材同價錢,如果我話一碟成本唔使$25你話平唔平民吖?

      刪除
  8. 祝獅家14一世衣食無憂,獅子太愛心爆掤,繼續做我們的開心果😊😊😊

    回覆刪除
    回覆
    1. Hey Angelo 好耐冇見!多謝你嘅祝福,大家咁話!

      刪除
  9. 每樣食材到你手都成為美食 ^3^ 三樣我都好like 啊 ^3^

    回覆刪除
  10. 呢個雞卷簡單又好味呀, 我都要試整下先, thx for sharing

    回覆刪除