2014年1月13日 星期一

向全世界說愛我



昨日同乖乖去walk感覺特別sweet!除咗佢一路行一路give me a big big smile之外,佢仲"話"俾全世界知佢最愛的人係我呀!
唔信?你睇下!佢真係咁講架!(一睇就知Le件衫係邊個買架啦!Hahaha!)

                                        
見到件衫真係甜到入心 !
                         
Le件衫係我一世女第一次親手喺網上買嘅嘢。
話說好耐以前見到D人類小朋友着Le件衫已經覺得好sweet,所以當我在網上見到毛小孩版我立即購買。在網上見到有人問賣家有沒有 I love Daddy tee,可惜賣家話冇wor!當我沾沾自喜以為Le個世界D毛小孩多數錫Mammy多D所以唔出I love Daddy tee 時,竟然有人留言係Facebook話淘寶網有售,仲好好心俾埋條link我!
                                   
And guess what?有個成日鬧我好買咁多衫俾乖乖嘅人竟然話會叫佢同事幫手買嗰件 I love Daddy tee wor!Wakakaka笑死我!一定係有人唔抵得個仔"話"愛我!
 
                                   
                                   
                                                                       

 

22 則留言:

  1. 你已經飲了頭啖湯啦, 等 daddy 慢慢托人買回來囉 XDXDXDDDD 第一個愛已給 mommy 了XDXDD

    回覆刪除
    回覆
    1. Hahaha yes yes 飲了頭啖湯,貴過淘寶都抵!

      刪除
  2. 回覆
    1. 唔係我買呀!人哋個Daddy自己話買架 haha

      刪除
  3. 哈哈! 有人吃個仔醋! 我睇咗乖乖個Blog 咁耐, 我都係覺得乖乖係o鍚媽咪多啲o架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你睇咗乖乖個Blog 咁耐, 我都係覺得乖乖係o鍚媽咪多啲>>>>Hahaha 因為個Blog係我寫架嘛!^o<

      刪除
  4. 獅子王都呷醋乖乖果然魅力非凡

    回覆刪除
  5. 哈哈,最愛已經係媽咪先,Daddy係第二愛,所以要等佢淘到番尼先

    回覆刪除
  6. 獅子王不嬲都唔抵得乖乖錫阿娘多啲o架啦,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes Yes但鬼叫佢成日整蠱乖乖咩!所以難怪乖乖黐我多D架

      刪除
  7. 笑死人,遲d gdfather n gdmom又自己去買一件,乖乖好忙,哈哈哈

    回覆刪除
  8. 獅子太,

    乖乖仲話每天愛你多一些,和愛你心中口難開 tim.

    回覆刪除
  9. 幾時都係媽媽好~~~~ ^_^ 件衫仔真係好SWEET呀~!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最衰Le D衫唔出特大碼如果唔係我都想送件俾Kaka!

      刪除
  10. 如果件衫有齊Mammy & Daddy 兩個字仲好呀,唔駛掙,哈哈!

    回覆刪除