2014年1月25日 星期六

"印度"角仔

角仔對於我嚟講非常陌生,無論係我媽咪、婆婆、嫲嫲都從來冇見佢哋包過!最近見到好多狗狗Bakery都紛紛推出狗狗賀年食品,蘿蔔榚我估乖乖未必like,笑口冇肉更唔食!Um...角仔裏面包嘅餡自定,可以包肉,啱晒食肉獸乖乖!
上網睇下人食嘅角仔點整啦,Wow 100g粉要用50g固體菜油?唔係掛?肯定食到乖乖肚痾!於是自己自由創作,100g低筋粉+10g吉士粉 (令個皮黄D)+1湯匙Olive oil+適量嘅水搓成粉團

    餡料隨意,由於試做性質用最簡單的紅蘿蔔雞絲
          
                                    "顏"開粒麵團
                                  包入餡料
我懶冇咁好心機用手接口,只係用叉收邊
 
真係一心不能二用!焗到一半搽上蛋漿後冇睇火,於是就變咗"印度"角仔!!唉!
 
睇下乖少個樣!擺明話我知佢唔收貨啦!
乖乖:焗得咁樣衰我亞媽仲夠膽寫blog俾人睇,失禮死人!
乖乖:難為佢仲希望我會食!佢自己食咗一角猛話好味wor,我就唔信喇!
乖乖;唔好再叫我食呀!我唔食粗嘢架!
乖乖:哼!你呃我唔到架!
Daddy:你呀媽喊到"wet wet"聲喇,俾D面食兩啖啦!
乖乖:唉!我又冇叫佢整,整咗又要我啃,真麻煩!
乖乖:算啦,好又一餐唔好又一餐,食少少俾足面架喇!

 

15 則留言:

  1. 印度角仔,食神乖你真係唔食呀?唔好浪費你阿媽心機,食左裡面d肉肉佢啦

    回覆刪除
  2. 我攪笑,話唔收貨真係唔收貨,好彩最後都比面媽咪食返隻ja!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向都話乖乖揀飲擇食架啦!佢唔食真係冇面俾架!串到連零食都揀架!不過佢剛剛食咗2隻做早餐 hehe

      刪除
  3. 乖乖, 你好鬼奄尖, 食物樣貌都咁講究, 媽咪好傷心呢! 食落係咪都好好味呢! (^0^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實諗都諗到D角仔係唔會難食嘅,不過奄尖乖少食嘢係好麻煩嘅。佢剛剛食咗2隻做早餐lu

      刪除
  4. 回覆
    1. 一向都係咀刁,絕對唔係乜都搶食

      刪除
  5. 乖乖唔食,剩番嗰啲點算?

    回覆刪除
  6. Haha , 乖乖話 [ 惡啃] 都要食少少啦!易乜易激嬲媽咪冇好嘢食架。

    回覆刪除
  7. 乖乖真識食,個賣相差咗少少啫,要氹先肯食!

    回覆刪除
  8. 印度角仔,乖乖唔吼,加D咖哩汁你同獅子王攪掂佢~

    回覆刪除