2014年1月4日 星期六

乖乖舊blog

懷緬過去常陶醉
一半樂事 一半令人流淚
夢如人生 快樂永記取
悲苦深刻藏骨髓

唔知大家仲記唔記得Le自歌呢?Yes Yes Yes 我係"old cake",唔知點解以前D歌總是印象深刻,近代D歌反而唔記得歌詞!唔知係咪老人痴呆症呢?

Yahoo Blog已於12月已成為消失的歷史,逝去了的都已逝去!

當Yahoo宣告唔再operate時,我Le個 "電腦天才" 當然忐忑咗好耐啦,之不過佢要死我可以唔俾佢死咩?本來諗住螞蟻搬家,將每篇舊blog一篇一篇copy & paste過新blog,點知D人又話咁唔work,D相遲D會冇哂!
為免乖乖的快樂童年消失於無形,我當然"盡最大的努力"去咗幾個 "輕鬆搬家" 之後再set up 新account咁我就得以保住咗好多乖乖嘅歡樂時光!你話我係咪"天才"先 Wakakaka!
本來我諗住除咗我自己冇人會有興趣睇乖乖嘅 舊blog,諗住D backup keep it to myself,點知乖婆婆最近問起wor,OKOK Click入 Le個"隨意窩"Link可以睇返晒乖乖嘅"舊日的足跡",大家有興趣都可以入去懷緬下過去!
http://blog.xuite.net/acl_65/hkblog
或者以下個Weshare account都得!
http://weshare.hk/gwaigwaisze

 
懷緬過去常陶醉 一半樂事 一半令人流淚
夢如人生 快樂永記取 悲苦深刻藏骨髓
韶華去 四季暗中追隨 逝去了的都已逝去
啊......常見明月掛天邊
每當變幻時 便知時光去

懷緬過去常陶醉 想到舊事
歡笑面常流淚 夢如人生 試問誰能料
石頭他朝成翡翠 如情侶 你我有心追隨
遇到半點風雨便思退 啊......常見紅日
照東方 每當見夕陽 便知時光去
如情侶 你我有心追隨 遇到半點風雨便思退
啊......常見紅日照東方 每當夕陽便知時光去

6 則留言:

  1. 我都有在隨身窩及 WeShare 放舊blog, 多重back up XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有WeShare account 不過load得勁慢,個look又唔得!

      刪除
  2. 有咗呢個"隨意窩"咁我哋就可以隨時去回味一下乖乖嘅小時候啦! ( =^0^)/ \(^0^=)

    回覆刪除