2013年11月21日 星期四

聰明仔!

奶茶嚟咗我屋企幾日都唔肯食乾糧,點算好呢?
佢平時有食早餐習慣 (乾糧)但我放長糧俾佢,佢都唔食!
我煮自己嘅lunch時見佢又眼光光係門口等,好似好想食嘢咁,實在於心不忍唔俾嘢佢食。
乖乖:唔知今日有乜嘢食呢?
 奶茶:我幾日冇食糧好鬼肚餓呀!契媽你快D手啦!
茶爸帶咗Captain Milktea去美國村,咁我就煎返塊美國牛扒俾你哋嘆啦!Le塊扒足足1.04磅!所以要分早晚兩餐食架
 
                    
煮前當然仲要cut走D肥啦
 
                    
兩個小朋友聞到D肉香幾開心
                                               
開餐!
 
奶茶,你又係食肉唔食糧?
奶茶: D糧都唔好食!
 
 
 
 唉!呃唔到兩隻嘢食乾糧添!
奶茶: 有牛扒食我又點會食糧吖,咪當我儍仔先得架!
                                                               
 

 

37 則留言:

  1. 我都唔食啦! 你煮D野咁正! 奶茶咁醒!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hahaha 咁D狗Cafe係咪要請我去做呀?

      刪除
  2. 知道契媽一定唔會待薄,一於一粒都唔食,好醒 ^--^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係俾佢笑C,D肉黐住粒糧佢識吐返出嚟!

      刪除
  3. 契媽試只比乾糧,睇佢頂得幾耐。奶茶試吾食粗野,睇契媽幾時投降。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使試,我頂唔住佢D眼神,一早投降

      刪除
  4. 奶茶: 契媽, 你咪當我老襯呢! 你煮得一手好菜, 緊係食好餸啦, 重食豆豆糧咁蠢咩! {{ ( ^ 皿 ^ ) }}

    回覆刪除
  5. 妳應該將啲乾糧塞入每舊肉度,睇佢哋有冇心機揀嚟吐?

    妳咁擺喺底,bb 仔都唔食啦,何況佢哋大隻狗有思想架嘛,傻媽! ^O^

    回覆刪除
    回覆
    1. 今晚買到肥美蠔仔嚟煎韮菜蛋。嘩,又用鹽又用粟粉洗咗七、八次,去得蠔殼同潺亦去埋甜味?! 洗到乜味都冇?! 我同嫲講,我見人汆水先煎呀! 兩嫲孫笑到咔咔聲 ^O^::

      不過,仲會買蠔仔嘅,下次買嚟蒸蛋。

      刪除
    2. 將啲乾糧塞入每舊肉度>>>>咁大工程?
      D糧我唔係擺喺底影完相有撈勻等每粒糧都黐到肉汁,不過奶茶仍揀哂D肉食,剩返D糧喺個兜!
      又用鹽又用粟粉洗咗七、八次>>>>>洗得咁到梗係冇味啦!我用粟粉洗咗2次咋 hahaha

      刪除
  6. 哈....我隻傻仔好易湊...咩都食...淨得乾糧都食...一粒都唔食剩 ^o^

    回覆刪除
  7. 乾糧加牛扒,差貢遠.更係識揀啦 ~

    回覆刪除
  8. 兄弟同心,其利斷金,得咗!

    回覆刪除
  9. 明知去到契媽屋企一定有好嘢食,又點會肯食乾糧吖

    回覆刪除
    回覆
    1. hahaha佢喺自己屋企一樣晚晚有HM食架

      刪除
  10. 兩個都係醒目仔,係咁正牛扒食,當然一粒糧都唔會食啦 ,哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔單止煮牛扒Le餐唔食,係餐餐都唔食架

      刪除
  11. 黎親都有正嘢食, 点會食乾糧呀 ?? : ) wakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢喺自己屋企亞五晚晚都有煮HM俾佢食架!

      刪除
  12. Haha..有你錫錫、2個變曳曳豬啦

    回覆刪除
  13. 有肉選, 比我地選肉唔食糧啦XDXDDD

    回覆刪除