2013年11月30日 星期六

是日例湯

習慣每星期都會煲一次湯,不過每逢我煲以下嘅Le個湯我總覺得係為乖乖多過為自己。Le D牛西施骨乖乖起Like一層肉,一層軟骨再一層肉,口感豐富亦可以補充鈣質和軟骨素
                           

而牛腩邊就係我哋自己食嘅
        Le塊多筋少肉嘅牛腩邊好吸引架!E家濕度長期處於40幾的日字真係要補下D骨膠源
將D肉先出水再加紅蘿蔔、粟米、螺肉及幾粒無花果就可以煲出正湯
                           
                          唔好睇少Le塊其貌不揚嘅牛腩邊呀
                           
                            切開你睇下D牛筋!正呢!
                            
Le D全部都係乖乖嘅,夠食幾餐lu!
                           
Le D留返慢慢嘆
乖乖每食一啖就聽見佢咬D軟骨咬到咯咯聲!食完仲想添食你就知有幾正!

 

16 則留言:

  1. 唔駛拍舊薑,唔羶咩?喺街市買定係留架?請問,點稱呼舊骨呢?乖乖唔飲得啲湯呀?

    我會用嚟㷛青木瓜 :-P 衰架,搞到我肚餓添!

    上次妳話蠔仔洗兩次,但係好多潺喎,唔用鹽都去唔到?!所以話,食就咪睇、睇到就食唔落,哈!

    注意保暖啊,保重! ^.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔羶,因為我有出水。你可以拍舊薑不過instead of 薑我落咗一小片果皮。Le嚿就係叫西施骨。乖乖唔Like飲湯,我又唔會迫佢飲(勉强冇幸福)
      我買嗰D蠔仔又ok wor,如果有潺一出水就乾淨晒架喇,(無須滾太耐會冇哂味)你再試多次吖!
      多謝你,大家都保重呀!

      刪除
  2. 就咁叫西施骨就連埋腩邊嗱?

    我都好鍾意食脆骨架,一齊開餐實同乖乖爭!

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha兩樣嘢嚟架,西施骨就只係第一張相嗰D,牛腩邊要另買架。
      同乖乖爭?佢實woo爆你!Wakakaka

      刪除
  3. 嘩好正啫乖乖有口褔了,車車近年連湯渣都唔食得一食就肚仔痛陰公而家只可吃乾糧同雞肉咋

    回覆刪除
    回覆
    1. Oh只可食雞?其他肉都唔得?但獸醫話羊 (瘦肉)及鴨都係低敏感肉wor,你試下吖

      刪除
  4. 個湯好正喎,可惜我地唔食牛。

    回覆刪除
    回覆
    1. E家好多人都唔食牛。乖乖就唔可以食豬肉湯渣,每次食完都口臭!後來有人話狗唔應該食豬肉,as you can see 冇狗糧係用豬肉架!

      刪除
  5. 正呀, 有咬口之餘仲有湯飲 ^^

    回覆刪除
  6. 禾媽 真真真...超...超....超.....懶....never....never....never.....cook for me or anyone! Lazy Bone No. 1.... is my mom !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy你 mammy係No.1 聰明人,唔煮就唔使做!Wakaka

      刪除
  7. 回覆
    1. Hahaha 煲湯no.1 rule 足料個湯就好飲!

      刪除