2013年11月27日 星期三

醉雞翼

醉雞翼係一味材料簡單而且永冇失敗嘅涼伴小食。
先將雞翼洗淨,然後烚熟 (水可加一湯匙白醋去雪味,當然亦可用傅統方法用薑葱同煮) 雞翼烚熟後用凍水過冷河,可以令雞皮更爽
用1.5比0.5嘅比例將糟鹵及紹興酒調勻,再加少許糖調味
而我的秘密係要加上兩粒話梅同浸,味道更住
                                                     
我唔想浪費D酒所以我只浸到一半,所以我會提早一日整,其間上下返轉再浸      
                              


 
 

9 則留言:

  1. 嗯! 加話梅? 我未試過喎, 咁要試吓先! 紹興酒配話梅, 又真係好配合, 啲洒味好香甜. ( * 3 * )

    回覆刪除
  2. Eeee....原來醉野係加話梅,唔知醉素雞會點呢!hahahaha

    回覆刪除
  3. 我都係鍾意食熱辣辣o既雞翼

    回覆刪除
  4. 我只會加糟鹵,再加紹酒我怕D酒味太勁....真攪笑,我咁中意飲酒,但對有酒既食品就唔多啱.

    回覆刪除
  5. 又學到嘢加話梅諗起都想食

    回覆刪除
  6. 又學到嘢! Thanks 乖乖媽 ^^

    回覆刪除
  7. 正想介雞亦時, 你又介紹咁好味ge 醉雞亦 >_<

    回覆刪除