2013年11月2日 星期六

759都有乖乖份?

  我真係大鄉理,只知道759阿信屋係賣零食,但原來佢連貓、狗零食都有得賣!
 
今日返返下工收到Christy嘅"精明眼"message,有好嘢成日都記得益埋我Le個老友!

仲影埋相send俾我,真係唔話得!(除芝士外,灣仔都見到有Le D貨呀)

咁筍,放工拿拿聲去睇下有乜嘢益乖乖
返到嚟有人又自己check貨!
開心到呢!
灣仔店見到大部份貨品都係Doggyman,唔知大家有冇留意Le個牌字有兩條line架!一D係原裝日本製嘅,另一條line係OEM係大陸造架!兩種嘅包裝袋都寫哂日文,所以一定要睇佢有冇寫明Made in Japan,當然睇價錢都可以分得出邊D係日本貨,邊D係大陸貨啦!今日我喺759見到嘅貨品都係寫明Made in Japan嘅咁就買得安心啦!
Le包180g野菜雞條$50/包,E家7折才$35,抵!
 
乖乖一向食開嘅雞腎$43包,E家賣$30.1咋!!
 
Le包有潔齒功效嘅雞胸肉熱狗小食$37.4包,折實後$26.3

   無添加雞片90g $42/包,7折後$29.4
 
 Le包150g嘅九州產雞肉小食$53.5, 7折後才$37.5,果然比寵物店嘅日本小食平好多呀!(大陸貨品就唔好計啦!)

 上次Christy送咗包韓國製嘅濕紙巾俾乖乖,質地厚好好用,今日喺759見到當然又入貨啦
 
 今日真係要多謝Christy令我慳返唔少呀!不過最要感激Christy嘅一定係乖乖啦,無端端又多咗咁多零食!
 
 灣仔嘅759買滿$50就免費請你飲杯咖啡或熱朱古力,水準仲OK架!真係shop得happy!
 
後記:又收Christy報料,原來7折做3日,Sunday係last day呀!大家仲有機會掃貨呀! 

 

28 則留言:

  1. 有好野緊係要分享喇!不過我都一樣大鄉里,都唔知759連龍蝦都有,真係估佢唔到。仲有樣抵,BB牙刷(麵包超人款,刷頭好細)$15折後$10.5我買咗比2小豬,岩晒佢地。(^∇^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢D大舖E家有日本蔬菜,日本長腳蟹、帶子、亞拉斯加蟹腳都有呀!下次買嚟試下啦

      刪除
  2. 有7 折,真係好抵,咁乖乖就長期都有正零食食了

    回覆刪除
    回覆
    1. 7折做一日咋!所以多得Christy通知我入貨

      刪除
    2. 原來做到sunday呀!聽日再去八下有乜正嘢!hehe

      刪除
  3. 唉吔,錯過咗一日嘅七折日!!

    我都係喺佢度入日清出前一叮架,唔知點解 '疏個' 可以賣咁貴?!

    乖乖就好啦有咁多嘢食,發達啦 ) ) )

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry我報錯料!原來7折做3日,Sunday係last day呀!大家仲有機會掃貨呀!

      刪除
  4. 佢地係剛有小狗零食賣炸,唔知其他區有冇七折呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上咗佢FB原來全線做7扒仲做3日,Sunday係last day呀!大家仲有機會掃貨呀!

      刪除
  5. 間間分店D貨有分別...我去果間有入口自日本和韓國的家居用品...品質好但都幾貴...D貓狗零食真係好抵...抵過飛去日本買...haha
    我e+絕對唔買強國製的寵物零食咖...真係千萬不要買!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有呀...有隻日本高筋粉(not日清)減價賣$18咋...我買咗三包^^

      刪除
    2. Haha唔使驚我都絕對唔買強國製的寵物零食架!原來原來7折做3日,Sunday係last day呀!快D去入貨俾你兩個寶貝啦!我昨日都見到有好多人"走粉"呀 hahaha

      刪除
  6. 唉、九龍城個間唔掂呀、太小野了

    回覆刪除
    回覆
    1. KCP嗰間真係好細,有D大舖連凍海鮮&蔬菜都有呀

      刪除
  7. 我今日都去入咗貨比毛姐呀 hehehee
    嘩, 灣仔仲有埋嘢飲送咁正 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha都係剛剛收到Christy通知原來7折做3日,明天仲有機會入貨呀!
      係呀淨係大舖先有嘢飲送,灣仔仲24小時營業添呀

      刪除
  8. 我大埔都有三間, 可以三間都睇吓, 有時都執到啲好嘢呢! ^皿^

    回覆刪除
  9. 發達啦乖乖,又入咁多貨,仲有咖啡送, 真happy呀!(*^o^*)

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 真係要買襯手,我Sunday再去補貨呀

      刪除
  11. 我都係同事通知先知元朗759有狗狗小食買, 所以我10月尾都去入左D貨.

    回覆刪除
  12. 哎呀, miss 左7 折呀!! 不過大埔幾間都好細, 好似冇狗狗野食賣!!

    回覆刪除