2013年11月18日 星期一

一家人的快樂記念日

 雖然我好鐘意食嘢,但美食同乖乖我會揀邊樣?再一次証明我更愛乖乖!
十二年前嘅十一月十七日我做咗施太,一早同獅子王plan好哂去尖沙嘴一間我好想去嘅食肆食好嘢慶祝。點知起身乖乖就跟出跟入,我去邊佢就去邊,一坐低佢就跳上我大髀要我抱,黐到實!望下佢,佢就望住我笑。
算啦,算啦!唔去尖沙嘴喇!去D我哋可以帶埋佢一齊食飯嘅地方啦,於是一家人就去咗元朗食lunch。
你哋細心留意下乖乖,佢真係好多表情,每張相雖然都係笑,但係佢有唔同程度嘅笑架!

我哋去咗洪水橋嘅德國餐廳食lunch
唔好以為乖乖冇份呀,嗰塊燒牛肉係佢架!!
                                    
乖乖原來好鐘意食Popcorn架,有人跌咗幾粒係地,佢竟然走去偷食呀!
               
    唔好以為乖乖食完牛扒就算呀,佢仲食埋"甜品"添呀!(冇加味嘅窩夫一塊)
                                 
滿足啦! 
                
                 
                
                 
食完飯就係附近行下,原來E家有好多社區都有小片農地出租
                    
收成唔錯wor 
                    
食咗咁多嘢,天氣又好一於行遠D!
                                 
                                    
 
             
             
行呀行,就由洪水橋行到去屏山文物徑Lu,雖然Christy話咗冇乜嘢睇但反正未去過就當到此一遊啦 
              
                         
 
 
     Le個文物館前身係警察局,乖乖唔入得架,所以影咗幾張相就出嚟lu
 
 
                         
                       
跟住我哋就入咗時光機,返咗古代呀!!! 
             
                      
 村民自己曬腊腸、腊肉
 
                     
 好似拍戲D古裝街呀
            
            
             
 
                
                    
        屏山兩大"景點" -- 華嫂冰室 & 坑尾村公廁!!
點解連廁所都要影?因為Le個公廁係全香港做價最高嘅公廁!
繼續睇下D文物
                                                                 

 
 
                            
 
 
                 
望見乖乖一張又一張嘅開心相我覺得我絕對冇揀錯!
                
由天光玩到天黑就返歸Lu 
                
 

 

28 則留言:

  1. 乖乖一早就知道你放假,所以跟出跟入,等你去街街:P

    回覆刪除
  2. 哈...梗係一家三口一齊慶祝開心D啦...去郊區逛好過去尖咀同強國人逼呀嘛^o^
    恭喜恭喜...祝你同施生永遠恩愛^~^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小花媽!
      以前未有乖乖成日出"城"E家有乖乖就多數去郊區!見到乖乖咁開心我都開心

      刪除
  3. Happy 12th Anniversary! 乖乖咪咪眼似笑非笑個樣,有 D 似英國紳士風範,最 last 個張相,係咪獅子太在許願,但願人長久, 狗長久呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Angelo!作為媽媽,我眼中乖乖D表情真係好"人",佢表情嘅多樣化令我好着迷!Haha 多謝你話乖乖有英國紳士風範呀!

      刪除
  4. 爸爸媽媽結婚紀念日乖乖都做咗主角TIM!!好幸福!haha..我有時都會因為dingding響我返工追住我出門口而遲到架!haha...
    祝施生施太永遠開心快樂幸福美滿!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢喺我屋企無時無刻都係主角嚟架!
      多謝Mary嘅祝福!

      刪除
  5. 見住乖乖的笑面, 點捨得掉下佢一個吖 ^ ^

    回覆刪除
  6. Happy Anniversary!! 乖乖真係好寶貝我哋呢班狗媽媽都係走唔出佢哋嘅五指山喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Maggie!
      Hahaha冇錯俾佢哋嘅金剛"cool" "cool"實晒走唔甩!

      刪除
  7. 乖乖幾有計個喎,咁又多日街去嘞,see!
    嘩,十二年 @.@:: 犀利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 乖乖Le個絕招好work架!從未失過手!
      如果過得開心...12年都好似過得好快

      刪除
  8. 施太祝你黎既好多個十二年都咁恩愛~~ WOWOO~~

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 係呀,見到乖乖咁開心真係冇揀錯!

      刪除
  10. 乖乖, 不愧為開心果, 連屙臭臭都笑晒口咁!. {{ (^ 口 ^) }}

    回覆刪除
  11. [每天愛您多一些] 係真架! ... 平淡是福 ... 嘻嘻 ... 汪...汪....汪....

    回覆刪除
    回覆
    1. 每天愛您多一些,你講緊乖乖呀?Hahaha

      刪除
  12. 毛小孩盡對聰明,baba mama放假個look係唔同架,所以做跟得少爺一定有著數啫

    回覆刪除
  13. 快樂就是要要的人/物都在身邊

    回覆刪除
  14. 你餵乖乖食窩夫果幾張相好 sweet , 已感覺到你有幾鍚乖乖 , 乖乖超幸福呀 ^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 得一個仔,唔錫佢錫邊個wor!Hahaha!
      其實我自知我係一個會偏心嘅人,所以只能養一個仔!

      刪除