2013年11月9日 星期六

少肥版芋頭西米露

喺FB見到Catherine整椰汁芋頭西米露,N年冇食過Le個糖水,好想食呀!
想多無謂,行動最實際,一於整返個少肥版!
材料一見睇晒!
 Le個時節D芋頭好粉好靚
點解Le個係少肥版?因為我用咗Light嘅椰汁,佢比一般椰汁少41%脂肪,加上我用代糖,食糖水都唔會內疚!
                                                                            
 
 芋頭買得好靚,煮一陣就已經好軟綿
 我用匙羹將部份芋頭mash成芋泥,令個糖水Base芋味濃D
 加入已煮好嘅西米、椰汁煮滾,熄火後加入代糖就OK
 食Le個糖水,我會諗起我係天堂嘅婆婆,I wish...佢可以嚐到我Le碗芋頭西米露。
永遠懷念我最最最敬愛的婆婆!

25 則留言:

  1. 西米 綠色的 ???? 禾 媽 乜都唔識 ...

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha我Le包係香葉西米 (班蘭葉整)平時嗰D西米係白色架

      刪除
  2. yummy yummy 香葉西米好特別...未見過添~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Le隻西米係印尼出品,永安、裕華都有得賣

      刪除
  3. 我同妳D口味好夾我超鍾意芋頭西米露

    回覆刪除
  4. 好特別呢隻西米未見過呢!有無味架?
    好肚餓呀!比碗黎食啦喂!哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. Le隻西米係印尼出品,永安、裕華都有得賣,不過我又唔覺佢有班蘭味wor
      咁friend當然留碗俾你啦!代糖又啱哂你

      刪除
  5. 綠色西米???我第一次見咋,有冇味道我唔知道,只知道顏色好靚,比起白色西米成碗白雪雪吸引得多呀!好想食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha去屋企附近的超市冇西米賣,去開佐敦係裕華買Le隻西米係印尼出品,永安亦有售。冇乜特別味不過顏色出位

      刪除
  6. 我都係好 like D 款甜品,芋頭都係咁處理,西米煲完仲過冷河,剛煲好熱辣辣食係好好味,但係....... over night 之後,從雪櫃攞出來時,變咗杰 ta ta 和甜度少了好多,請問點解係咁 ge.教咁我吖, please :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯!西米煲完仲過冷河係正確方法而Le個芋頭西米露第二日從雪櫃攞出來係會變咗杰 tat tat架!因為芋頭本身係高澱粉質食物加上西米都係用薯粉整兩樣粉浸咗一晚就會"瓊"咗,我嘅方法係加鮮奶開稀攪勻佢凍食!亦可加奶再煲滾。至於甜度所有糖水,熱食都係比凍食甜架!

      刪除
  7. 綠色西米...熟左係咪都係綠色..or 透明?

    回覆刪除
    回覆
    1. 熟左都係綠色架,係筲箕嗰D已係用水煲熟左架喇

      刪除
  8. 秋冬好滋潤的甜品啊 ^0^ 睇到都好想食 hehehee
    都係自己煲健康又經濟 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha毛婆收唔收到呀!你個女想食芋頭西米露 wor!(拿Jenny我幫咗你架喇)

      刪除