2013年11月7日 星期四

個心都俾埋你


你問我愛你有多深,我愛你有幾分?
吓?你唔識Le首國語歌?真係咁後生?唔好扮嘢wor!
如果...乖乖問我愛佢有多深?我今日可以話愛佢愛到連個心都俾埋佢!
唔好以為我順口開河呀!
各位觀眾,怕血、怕核突就唔好睇落去喇,我...真係...挖個心出嚟架!
登登登櫈!
$10牛心 Wakakakaka!Le個世界真黐線,上次喺荃灣買$10牛心得細細嚿,今日係銅鑼灣買,個老板切咗半個俾我wor!
 
                                 返嚟切走D肥,切走D硬皮就靚仔晒
           切一半已夠乖乖分兩餐食,另一半放咗入freezer (每餐才$2.5?)
 
                                           加香草及少許水炒熟
熄火後加小半茶羹蜜糖調味 (我隻羹比一般茶匙細)
      乖乖:好味呀!仲有冇呀?
 
 
 
 買牛心俾乖乖食唔係因為貪平,而係有次奶茶驗血發現紅血球略低,原來單單食肉係唔夠架,個Vet話久不久要俾D內臟狗狗食!茶包上網check過食心比食肝更要全,afterall 肝係排毒的內臟毒素比較多,安全計每月食少量!至於我用香草蜜糖調味,一來味道吸引而且乖乖個Vet話蜜糖係狗狗最快補充能量嘅佳品,當然亦不能大量亦不宜日日食啦!所以是日晚餐係好味又有益嘅一餐!
 
 

22 則留言:

  1. 點解奶茶會紅血球偏低? 係唔係只有Poodle 先會o架? 其他狗狗會唔會呀? 有啲擔心呀! 咁乖乖你要食多啲心啦! 預防勝治療呀! p(^_^)q.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔便擔心,奶茶E家已經冇問題喇,每個月乖乖都會食一至兩次內臟,又時牛心,有時雞腎,有時牛肝,有時雞肝,總‧之balance diet唔好偏食就OK

      刪除
  2. 乖乖有呢個媽媽,想唔做食神都幾難,咁多調味咁好味,如果石頭知道一定走佬投靠乖乖家 ,唔可以俾石頭睇到架 ^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. Hahaha多謝俾面!如果信以形補形...你都要煮俾石頭食下等佢補下wor

      刪除
  3. 第一張相真係有d可怕!
    乖乖有個咁錫佢又細心既媽媽,你睇下最後一張相感動到淚眼汪汪,眼中有心心,哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha所以咪出咗warning lor!
      佢食好D,病少D,睇少D醫生,佢開心時我又開心

      刪除
  4. 你頭嗰句同我最近扁BLOG頭一句真似.....證明我地呢D年紀都中意懷舊吓兼chok吓人地有幾老.....哈哈....

    回覆刪除
  5. 食咩都好,其實只要唔好食過量,真係咩都要食啲至補充到需要o既營養

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以乖乖嘅餐單成日轉,希望佢營養均衡D

      刪除
  6. 我都試過整雞腎佢地食, 好喜歡呀

    回覆刪除
    回覆
    1. Doggyman 小食都有雞腎,759都有得賣
      下次試下整牛心、雞肝吖,佢哋都會like架

      刪除
  7. 何止個心其它脾肺腎都比晒我哋D仔haha~~~

    回覆刪除
  8. 未處理嘅牛心有些嚇人,但處理後靚仔晒,乖乖有你呢個肯煮同識煮野嘅媽咪真係好幸福。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D街市會切好哂靚仔D但就賣得貴D
      Hahaha我當乖乖好似小蕾咁凑!

      刪除
  9. 見到乖少最尾個張相仲想要ge 眼神, 一定好好味了 ^^

    回覆刪除
  10. 三水又好鍾意食內臟, 可能唔係成日有得食, 但通常都係買雞雜, 因比較方便, 下次要試下牛心先, 之前真係冇諗過呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你買開牛肉買$5已有一大塊,個texture好好,有D似雞腎

      刪除