2013年11月14日 星期四

"有營"鴕鳥卷

獅子王返唔到屋企食晚飯,我自己都費事煮,喺茶記食完先返歸。自己嘅晚餐可以唔煮,但無論如何都會煮俾乖乖食架!
             
                                 好耐冇煮過鴕鳥肉俾乖乖食,今晚食鴕鳥卷,有南瓜&肉豆做餡
  鴕鳥肉係三低肉類 -- 較低脂肪(其脂肪含量較其他肉類少二分之一)、較低熱量和較低膽固醇
從網上得知鴕鳥肉除含有較低的膽固醇外,也含有比其他肉類多甚至沒有的單元不飽和及多元不飽和脂肪酸,也可以幫助降低血液中〝壞〞的膽固醇而保留〝好〞的膽固醇。而且鴕鳥肉含豐富鐵質,含量與牛肉相當。
用香草煎香
                           
                             Le度夠乖乖食兩餐架喇
                            
有個唔乖嘅小朋友又食剩D蔬菜呀!!
乖乖:死火!又俾人影低咗D罪證添!
個樣古古惑惑!

25 則留言:

  1. 古惑仔呀! 你個樣好得戚呀(最尾張相)! 但望住又好想笑! 乖乖, 比你C笑啦!

    回覆刪除
  2. 乖乖,疏菜好有益架,快D食埋佢啦~

    回覆刪除
  3. 我而家都無咩比牛肉,一星期就比佢食兩,三餐鴕鳥肉,但我就無咁好心機,有時加少少菜粒粒就一餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 乖乖乜肉都Like,如果買美國牛佢超開心架

      刪除
  4. 下次要打溶晒D 蔬菜等佢無得簡擇XDXDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha唔使咁煩,到夜D佢又自動食哂wor

      刪除
  5. 揀飲擇食要打patpat...請toffee大隻仔食啦...咁大嘥 >o<

    回覆刪除
  6. 隻隻衰豬都係食剩D疏菜打pat pat

    回覆刪除
  7. 原來鴕鳥肉咁好架,
    乖乖真係好啦, 成日有好野食

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes佢係減肥佳品!
      乖乖同我一樣好為食架

      刪除
  8. Haha,古惑乖你個樣好得戚喎,最後有冇人逼你食晒呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使迫,到夜D自動食哂 hahaha!

      刪除
    2. 乖乖好乖仔,抵你媽咪咁錫你咁好心機煮嘢你食 ^ ^

      刪除
  9. 乖乖同人係冇分別的~ 食既野同我地一樣. 好彩佢身體好. 我聽好多人講話佢地隻狗一食人野就生知喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 乖乖食嘅嘢係要分開煮嘅唔落油,冇鹽、冇糖,冇其他調味料只係落香草。如果狗狗食人食剩的食物(即係有調味料嘅食物對佢皮膚、腎嘅負荷都唔好)所以我冇俾剩餸乖乖食架,所以佢唔會生滋架hahaha

      刪除