2013年11月6日 星期三

蠔仔煎蛋

 早前去街市見到D蠔仔幾新鮮買咗$20返屋企。整嘅唔係潮洲煎蠔餅而係更簡單方便嘅仔煎蛋(煎蠔餅要開麵糊)
                                       蠔仔用生粉洗2次
                   水滾落一茶匙鹽然後放入蠔仔在水中略灼 (咁樣乾淨D,又唔怕一陣煎蛋D蠔仔個心唔熟,話哂Le D local蠔一定要煮得安全D)
                                        加D韮菜等佢香口D
                                        蛋液用魚露及胡椒粉調味
                                       真材實料幾多蠔仔!出街食一半都冇,但收費肯定貴一倍啦!
煎至兩面金黃就OK
    Le個蠔仔蛋易整又香口,係一味方便餸

22 則留言:

  1. 啲蠔仔都好新鮮呀! 廿元都好底喎!

    回覆刪除
  2. I Like Like Like Like Like Like Like thumbs up to you aaaaaaa ......

    回覆刪除
  3. 妳真好心機!

    我都好鍾意食蠔仔架,但係洗得太辛苦啦! 洗得太乾淨又淡,唔乾淨就有沙有殼! 先氽水唔會淡咗咩?

    嗯,見到肥大嘅蠔仔,我都要整嚟食! 我仲簡單,我諗住蒸蛋咋! 不過,同韮菜齊煎就香好多,睇心情啦! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔太難洗,好都好求其但買得靚就冇沙,出水唔好太多水亦唔好灼太耐,我情願淡D好過食到肚痾 hahaha!
      煮蛋好考功夫,我唔掂

      刪除
  4. 煎蛋仲簡單一樣咁好味...主角係蠔仔嘛^^

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe yes 我怕煩,所以Le個懶人方法啱我

      刪除
  5. 我試過整蠔餅效果一般,好似妳甘整又簡單又一定成功必試呀

    回覆刪除
    回覆
    1. Hehe我煮嘢冇你哋咁叻只好從簡

      刪除
    2. 今晚我跟妳煑咗老公話好好味添

      刪除
  6. 又一好介紹,每一個步驟都講得好清楚,多謝!(*^o^*)

    回覆刪除
  7. 呢個菜乾淨又健康過出面食多多聲啦, 出面用炸的方法去煮, 好多油啊 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes 去出面食飯真係食多好多油!所以我每日都盡量自己煮飯

      刪除
  8. 真係唔知蠔餅同蠔仔煎蛋原來唔係同一樣野,你呢個煎得好靚,咁大塊都反得咁完整^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實煎好一面,"sir"落隻碟再"cup"返落隻鑊煎另一邊就一定靚仔架喇>o^

      刪除
  9. 呢個好味!
    你轉左個background好花
    我睇唔到啲字呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇唔到啲字?唔會wor,我用手機or desk top睇都冇事wor!D字個backdrop係白色架wor冇花呀

      刪除