2013年11月13日 星期三

豆干馬蘭頭

豆干馬蘭頭係一味我去上海菜館必點嘅菜式,好鐘意馬蘭頭一種獨有嘅菜味。其實Le個涼伴素菜唔難整,材料亦非常簡單,大家喺屋企都可以自己動手做!
今日就等我Le個"偽上海人"扮下識煮上海菜啦!

材料只有兩樣,五香豆腐乾 & 馬蘭頭 (賣上海食品嘅南貨鋪有售),有部份高檔上海菜館亦會加入筍尖
       馬蘭頭洗淨,略浸
                         用油鹽糖水灼熟
見唔見到菜底有塊豆腐乾呀?由於我唔會再煮佢,所以放在筲箕底,將烚好菜嘅滾水倒下當"消毒"。馬蘭頭"琼"乾水放涼再用手搾出多餘水份備用
                           
我用Le個手動切碎機將豆干&馬蘭頭切碎,大家亦可以用刀剁,但如果用電動磨碎機就會攪到太爛,D菜會變成一"pat"菜糊!所以唔可以懶!
用生抽、糖&麻油調味
   放在雪櫃雪凍就就可供食用

19 則留言:

  1. 淨食? 我以為你用嚟包餃子添! ( ^ 皿 ^ )

    回覆刪除
  2. 哈,偽上海人! 妳眼幼幼皮膚白又幾似嘅 ^^

    我都成日俾人誤會我係外省人,外國人話我輪廓骨架唔似南方人?! 十歲,第一次去大陸旅行,外省人問我邊度人?!?! 我答 : "腥港"! 哈哈哈…

    嗰件豬肺裙,原來係有個對嫲好衰好衰嘅衰人至愛,我諗我以後都唔買嚕! 我俾晒啲筋膜佢食,佢都有讚好冧滑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 連D真上海人都以為我係同鄉架!
      "腥港"! Wakakaka
      等佢唔係屋企先買俾嫲嫲食lor ^-<

      刪除
  3. 馬蘭頭,未食過,我諗唔係間間上海菜館有呢味菜式的,係嗎﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. Arr...香港大部份上海菜館都有架,下次返嚟試下啦

      刪除
    2. 馬蘭頭係一年四季都有﹖

      刪除
  4. 我都好鍾意食架!
    原來咁似豆苗架?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 係架,其實好多嘢都唔難,睇你肯唔肯做啫

      刪除
  6. 偽上海人?我之前真係以為你係上海人!未食過馬蘭頭,好想試呢!我以家先知原來呢個切碎機咁用, 整菜飯好方便, 試過用電果D攪到變糊!係咪ikea買?

    回覆刪除
    回覆
    1. Wakakaka唔知係咪似肥肥呢?連真上海人都以為我係同鄉架!
      我Le個切碎機 believe it or not 係獅子王多年前買架!佢都唔記得係邊度買,不過唔係Ikea wor

      刪除
  7. 好彩有個 FOOD CUTTER , 唔係我估都有排切HAHAHAA
    可唔可以用來包餃子架?

    回覆刪除
  8. 呢D葉我成日見、不過真係唔知係咁食

    回覆刪除