2013年11月4日 星期一

"759" 晚餐

日前同大家分享咗759小狗零食,當日真係掛住買嘢俾乖乖冇乜買自己嘢,後來Christy精明眼又再報料話7折連做三日於是Sunday再去入貨,除咗再多買幾包零食俾乖乖外,我自己都入咗好多冷藏食品、麵類及零食。
今晚一於嚟個"759"晚餐!
Le隻急凍松葉蟹摺埋都有16吋長,你...願意俾幾多錢買?如果我話唔使一條紅衫魚...你會唔會好驚訝呢?
Hahaha真係平到你唔信,隻蟹原價$110.9,日前街坊價有8折,所以Le隻蟹才$88.7咋!當然佢嘅肉質同鮮味唔可以同新鮮松葉蟹比較啦,但相比一般急凍海鮮佢又唔失禮wor!係抵食之選!
                        
另一樣係759買嘅係讚岐烏冬,一pack五包原價$20,超低價貨品再九折後才$12.5!唔買都對自己唔住啦!放工返嚟拿拿聲煮個牛肉烏冬就開餐Lu!
 Le個759晚餐都唔錯架!Ar...其實...佢係咪應該考慮請我做佢代言人呢?成日幫佢賣廣告!
 
除咗Le兩樣食品我仲買咗石班魚柳、日本熟凡立貝、仿鯊魚翅等冷凍食品,不日登場!

20 則留言:

  1. bought so many things? Very heavy to take home ar!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hahaha我有帶埋個苦力去架!加上今次我係深井買好近

      刪除
  2. 妳買呢隻蟹算唔錯咁,撞手神又撞得幾好! 我試過喺 sogo 買 frozen alaska crab,把鬼,啲肉好似食膠咁!! 話過以後唔嘥錢買嚟試,海鮮始終要食新鮮 ;-)

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha冇錯!海鮮始終要食新鮮!今次買嚟玩下,食過就算,只係好平但絕對算唔上好食!

      刪除
  3. 759原來有冷凍食物買,真係唔講唔知

    回覆刪除
  4. 我經常去果幾間759都冇凍櫃貨賣咖 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. Le隻蟹麻麻哋我唔太recommend (同所有frozen seafood一樣冇鮮味)但佢嘅石班柳就值得試下

      刪除
  5. Wei ar...你間759咁多野買既!好羨慕呀!等我check下最近我有邊間有咁多野先!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Wei ar...你唔使羨慕wor! 海鮮始終食新鮮嘅正!今次買嚟玩下,食過就算,只係好平但絕對算唔上好食

      刪除
  6. 759 越來越似一田,哈哈,佢有d店有家品賣tim呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 家品我都見呀!不過...我都係Like一田多D hahaha

      刪除
  7. 我屋企附近759冇蟹賣嗚嗚嗚~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使特登去揾!Le隻蟹麻麻哋我唔太recommend (同所有frozen seafood一樣冇鮮味)但佢嘅石班柳就值得試下

      刪除
  8. “759”呢間嘢又真係幾正嗰喎,咁多嘢賣

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日睇報紙話會賣埋成藥&化妝品添呀!

      刪除
  9. 亞信屋越來越多嘢買啦YEAH~ 唔好比個幾間大SUPPER MARKET 做獨市 ^0^

    回覆刪除
  10. 等睇你個石班柳試食報告。^^

    回覆刪除