2013年11月11日 星期一

平嘢有好

唔知你哋有冇睇過《一生只想尋找一個肯挨麥記的女人》短片呢?一班中學生以數千元的低成本製作,上載3日點擊率逾64萬!
女友肯陪吃麥當勞等於娶得過?
Arr...我的確好少幫襯麥記 / 大X樂,但唔等於我唔會食平嘢wor。車仔麵 / 豬腸粉 / 街邊碗仔翅我一樣食得好happy架!
Weekend獅子王話帶我去荃灣食D平靚正嘢,原來去食回轉壽司!Le間連鎖式壽司店我冇幫襯過但獅子王喺屯門試過話OK!Most important of all,佢夠平!
                               
                     睇下我哋食得幾盡 (total 18碟!)就知好平啦!
食食下先記得影相,所以影得幾欵 咋
 
 
睇相都唔太差right?咁有幾平?碟碟均一價$8,抵喇掛?有三文魚子,三文魚刺身同海膽wor!兩個人食18碟如果碟碟都係壽司真係食唔落咁多飯!不過Le間壽司店有好多小食和刺身可供選擇所以可以多食幾欵,連Cheesecake甜品都有,真係食得平又食得開心呀!
 

21 則留言:

  1. 我成日去佢哋外帶店買返屋企食$3蚊件好食架

    回覆刪除
  2. 原來已經有堂食啦 ^^ 個賣相又真係比外賣靚仔好多喎 ^^
    早半年去台灣見有好大間堂食, 那時香港都伙仲係得外賣店咋 ^^

    回覆刪除
  3. You know how to make sushi? You are a wonder woman in the Kitchen. Wakaka...

    回覆刪除
    回覆
    1. yes not difficult at all but even home made cannot beat its price!

      刪除
  4. 回覆
    1. 依家多咗唐人開日本餐廳,仲多數做you all can eat,大約$20一位,不過多數得壽司無魚生,一啲大間啲o既日本Buffet,就要成$3x 一個人

      刪除
  5. 你依間整得靚D 喎, 好吸引, 有D 分店整得好核突架!

    回覆刪除
    回覆
    1. le間荃灣店ok桇好亁淨d waitress仲好好礼貌

      刪除
  6. 你影果幾樣$8超抵呀!好想食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係有少少喜出望外!$8自己都整唔到!(≧∇≦)

      刪除
  7. 我多數外賣嫁..真係好抵,不過外賣既海膽就唔多掂. 睇你映嗰碟海膽又唔錯喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha原來Le間壽司店咁受歡迎你哋個個都幫襯過,我真係大鄉里!

      刪除
  8. D海膽好肥呀!軍艦都好滿,又平,真係抵呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你快D check下你附近有冇分店啦,真係幾抵架

      刪除
  9. 我哋都成日去呢間食o架! 咁嘅價錢食到啲咁嘅食物, 都算唔錯o架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來咁多人都幫襯過!質數真係唔會比元氣、板長差,但又平好多!

      刪除