2014年1月17日 星期五

食窮娘



乖乖嘅識飲識食(or揀飲擇食)我唔使多講好多人都見識過。無論係肉類(識分產地來源)、魚(只食咸水魚,淡水魚唔食)、麵包(只食貴價包,一般麵包舖 / 茶餐廳麵包唔食)、雪榚(只like食H牌,雀巢唔食),堅係識分平定貴,D cheap嘢佢真係會走開唔食架!
蔬菜,即買即煮會食,在雪櫃放多兩日先煮就唔食!
多年來我不斷測試乖乖,所有生果我都試過俾佢食,suprise suprise佢只係食甜嘅橙!(酸嘅唔食架!)心諗蘋果、香蕉、梨、西瓜、蜜瓜、荔枝、龍眼Le D咁甜嘅生果通通都唔食,咁鬼怪?!久而久之我都費鬼事再測試佢!
昨日買咗日本蘋果回家,切咗一個,乖乖竟然走嚟八!我同佢講 : 蘋果你唔食架!隔一陣佢又嚟聞下,咁我咪遞俾佢lor點知佢食wor!Wow,識佢咁耐都未見過佢食蘋果呀!仲要食完一粒又一粒!Le個二世祖吖唔貴唔食?真係食窮娘!

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 我點會咁蠢教佢只食貴嘢吖,揾自己笨咩!

      刪除
  2. 回覆
    1. 真係俾佢笑死!佢唔識睇價錢但從來都唔會攪錯!只食好嘢

      刪除
  3. 只因有個怪獸家長..你怪不得嫁喇...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我點會咁蠢教佢只食貴嘢吖!?但可能佢知佢唔食Le樣都會有另一樣嘢食所以佢非常揀擇

      刪除
  4. 乖乖真係好鬼醒, 個鼻又靈, 又香又甜一定嗦到! 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. haha yes真係頂佢唔順!乜都呃唔到佢!

      刪除
  5. 帶乖乖一齊去買,包唔會被呃揾老襯,聞一聞都知係米正嘢呀!

    回覆刪除
  6. 乖乖不嬲都係富貴狗o黎o架嗎

    回覆刪除