2014年1月22日 星期三

狗兜裏的愛

喺Facebook見到有人用"狗兜裏的愛"Le個名。嘩,真係好名!
每日我都會為乖乖做飯,常常花盡心神為佢選購最好嘅營養食材,菜式亦盡量求變,所以喺乖乖的狗兜裏面真係包含住好多我對他的愛!
可能有人會覺得我無須攪咁多嘢,但如果大家有留意乖乖,每次佢食飯個樣都好認真,同一般狗唔同,每次開餐前佢都會做QC,左聞右聞,聞足成分鐘先食!乖乖對食物真係好有要求,好認真唔係乜都食落肚架!佢食嘢亦唔會狼吞虎嚥,真係慢慢嘆架!所以對佢嘅飯菜我亦不敢怠慢,要認真對待架!
好喇,講咗咁多,乖乖近日又食過乜呢?有人話冬天食羊肉可以補暖,雖然唔知真定假,但反正乖乖好Like嘅羊肉,係百X見到D紐西蘭羊肩幾靚,就買返嚟俾佢啦!
先灼熟蔬菜
卷起灑上香單
                          

Hehe 結果只係剪咗3條俾乖乖食
最後都係食剩幾粒菜
 

 

17 則留言:

  1. 乖乖係到睇緊食邊三條呀! 望咗咁耐! 哈哈! {{(^皿^)}}

    回覆刪除
    回覆
    1. 獅子王話想毒C佢好難 hahaha!

      刪除
    2. 石頭為食到第一時間就食落肚,唔會停一停嗅一嗅架,想毒佢就易到極。

      刪除
  2. 乖乖,真係好幸福。有個好媽媽!

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha 乖乖食嘢好奄尖,唔食就唔食,唯有認真地煮俾佢食啦

      刪除
  3. 乖乖,你d 飯送仲正過我食果D呀 :D

    回覆刪除
  4. 食淨菜菜喎...下次一定要食晒, 唔可以浪費

    回覆刪除
    回覆
    1. 乖乖:我叫咗Mammy下次剩係煮肉就得 hahaha

      刪除
  5. 好奇地想問乖乖有幾多個狗兜,每次用的都是精美的飯牒,乖乖食得好有 table manner,唔會狼吞虎咽天一半地一半.

    回覆刪除
    回覆
    1. 乖乖有5,6個狗兜/碟,有D係朋友送的禮物 ^o<
      乖乖食嘢的確好斯文,慢慢嘆,一嚿一嚿食架

      刪除