2014年1月20日 星期一

獨留亞媽在家


 
喺Facebook見到 Le 張相覺得好sweet,再睇埋D字,Wow簡直100%認同!
由於獅子王要出差,唔想乖乖skip咗個morning walk,又要整天獨留在家咁悶,所以今日送咗乖乖去婆婆屋企渡兩日假,等公公婆婆可以陪下佢,帶佢去行多幾次街。
雖然只係兩日,亦知到Le個安排對乖乖係最好,但坐車回家我已經好掛住佢!
好多狗狗同主人分開會有分離焦慮症,但原來我....都一樣可以有Le個病架!嗰種感覺好空虛、好失落、好掛住佢,好想立即攪住佢!獅子王話乖乖只係離開我哋兩日,佢話你結咗婚你都離開咗你亞媽啦,你亞媽有冇掛住你吖?Haha我話你下次見到佢你自己問下佢lor!
我同獅子王講我想像唔到如果乖乖死咗我會點!E家分開兩日我都唔捨得!佢幾衰呀,叫我死得早過乖乖就冇事wor!啍!
返到屋企我立即打電話俾婆婆,婆婆話乖乖已自動上咗床瞓覺lu。我又同獅子王講我好掛住我個仔,間屋好鬼靜,我好唔慣!點知又俾到位佢激我,佢話:間屋好清靜,好正呀!
喺Facebook成日見到被遺棄的毛小孩好慘,其實如果你love someone unconditionally and with your whole heart要同佢哋分開一樣好慘架!
 

18 則留言:

  1. 天下無不散之筵席,總教人傷心難過.

    回覆刪除
  2. 有無自己嘅寶貝就知道媽媽嘅心情,
    乖乖係婆婆屋企都好熟識喎

    回覆刪除
    回覆
    1. yes我唔係擔心乖乖唔慣,係我自己太黐佢身hahaha

      刪除
  3. 唉,唔好話兩日,番工果十個鐘,都掛死人啦

    回覆刪除
    回覆
    1. haha yes所以如果可以做full time Mammy就好lu!

      刪除
  4. 係呢! 係呢! 養毛小孩係一種魔咒, 見住佢比佢激 C, 唔見佢又掛C, C未! 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係亞QMammy乖乖做乜都ok所以佢好少激到我!haha

      刪除
  5. Happy女: I love my mom.
    Happy媽: U make my life complete. Thanks Happy!

    回覆刪除
  6. 我好錫隻狗,但唔會自稱為佢阿媽架!

    回覆刪除
  7. 妳好叻呀我就不能一日見唔到車車喇所以我13年來都冇去過旅行呀^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係養咗乖乖咁多年都冇去過旅行呀!

      刪除
  8. How can I disagree with you? hahaha

    回覆刪除
  9. 我家dingding試過一次唔響屋企, 就係當年佢去左vet做desex, 我送去出去返到屋企等時, 間屋冷清到呢!勁失落, 事隔5年仲記得...我相信我地都勁無理智..哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. Le D 小魔怪真係會令人失去理智!

      刪除