2014年1月18日 星期六

牛肉餅意粉

我D同事成日話乖乖食嘅嘢好似人食嘅咁,一D都唔似狗狗飯餐!
冇錯!乖乖食嘅嘢除咗冇調味之外基本上人都食得架!
Le碟意粉你又想唔想食呢?Hahaha                      
                       
唔知大家食西蘭花D莖會點處理呢?我就會將佢加落乖乖的飯餐等佢食D菜
            將免治牛肉加埋D紅蘿蔔&西蘭花莖 (切碎)再加少許香草全部撈勻
                              按成肉餅形
煎肉餅時可加少少水蓋上鑊蓋用慢火煎
                                   乖少又做QC中

 

 

14 則留言:

  1. 回覆
    1. yes,乖乖對食好認真架!所以你會見到佢每逢食嘢都唔笑架

      刪除
  2. 佢食既野仲貴過我食嗰d呀....威威~

    回覆刪除
  3. 乖乖係唔係又先食晒啲漢堡扖, 唔食啲意粉住呢! 哈哈!

    回覆刪除
  4. 乖乖要聞清楚,唔係好野,唔過關呀,媽媽。

    回覆刪除
  5. 妳搓嘅肉丸咁圓嘅?我每次用心搓湯丸,次次搓到兩頭尖㗎?! 激死,但好好笑,哈哈哈…

    乖乖嘅生活質素已經超越人類啦,仲狗乜鬼! ∩__∩y

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好求具咁搓咋!你咁叻自己搓湯丸呀?我唔識整架!
      haha佢生活質素已經超越人類?有乜咁誇呀?

      刪除