2014年1月11日 星期六

一盎兩件

今日要同家人及長輩去又一城飲茶,即係乖乖冇份去啦!不過唔去又唔代表冇點心食wor!出發前快手整咗兩樣點心俾乖乖嘆!兩欵點心餡料一樣不過口感完全唔同,唔講咁多,去相!
牛肉加上紅蘿蔔絲
用上海雲吞皮包好
蒸籠底放紅蘿蔔片免黐底
                                   干蒸牛肉當然要有粒青豆先似樣啦
剩返嘅牛肉餡做咗幾條牛肉春卷
放入多士焗爐焗至半熟反轉另一面再焗
掃上蛋液就金黃D
Le個一盎兩件早餐唔錯掛?
Lam哂脷即係滿意啦Hehe!
 
                                     
 
 

19 則留言:

  1. 乖乖真好口福,有個愛煮食o既媽媽!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係唔mind煮,weekend又有時間可以玩下

      刪除
  2. 重以為乖乖媽同乖乖係屋企嘆一盎兩件, 原來媽咪要補飛! 哈哈!

    回覆刪除
  3. 點解無一盅嘅,係咪漏咗奶茶呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 乖乖都唔可以飲茶 ^o^ 下次整盅蒸雞飯佢嘆!hahaha

      刪除
  4. 趕時間都整到咁精美既㸃心,要寫個“ 服 ”呀^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔算趕,我習憬早起身所以出去食lunch前都有時間

      刪除
  5. 個蒸籠配牛肉燒賣好真係勁似大人的一盅兩件 ^-^ 你好勁呀, 比我整呢2樣都要搞成個鐘呀 XDXDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前用瓦碟蒸有倒汗水,個皮會濕。Le個蒸籠有疏氣作用,所以唔係單單為靚架!

      刪除
  6. 回覆
    1. 放假玩下啫,我自己都冇做過點心俾自己食所以都唔知好唔好味架 hahaha

      刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除