2014年9月2日 星期二

中秋dinner

同契仔提早食中秋節飯,當然要煮返兩味俾兩位少爺仔嘆啦^o<本來想玩Food Bucket Challenge睇下兩個美食當前忍唔忍到30秒,亞五話玩鬥快30秒食清光成功機會會高D!Hahaha!
 其實兩個都算乖,坐定定俾我哋影相!
奶茶:唔知要影幾耐呢?我就嚟忍唔住喇!
 乖乖:快D望住個鏡頭笑啦,笑完就可以食架喇!
                            奶茶:喂!乖乖你唔好亂嚟wor!
乖乖:我幫你做下QC聞下正唔正先吖嘛
                           
 好friend呀一條羊肉share食!
 笑得咁開心就知條羊肉卷好味啦!
 我嘅兩個至愛
 乖乖鍚我,奶茶冇眼睇!hahaha

13 則留言:

  1. 傻乖乖,喺企聞唔夠咩? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係屋企冇機會聞,佢知道唔入廚房架

      刪除
  2. Hahaha...food bucket challenge...真搞笑 >o<

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes Yes 好多小朋友都玩咗Le個遊戲,放食物在佢哋面前,主人行開要佢哋等at least 30秒唔淮食,睇下聽唔聽話,輸咗主人就捐錢去D狗狗福利機構

      刪除
  3. 哈哈...肯坐定定比你映咪算好囉~ 我嗰隻勁難捕捉佢, 十張有八張鬼影相....

    嘻...BOBBY明天去絕育喇..好緊張呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋大個仔係定D架!一歲後開始settle down架喇
      小心Bobby傷口,要日日清潔消毒呀

      刪除
  4. 契仔真乖, 同契媽做節, 契媽冧爆啦! ︵( ̄︶ ̄)︵ ( * 3 * )

    回覆刪除
  5. 大人做節, 小朋友都有美食做節, 開心晒, 奶茶見到契媽個樣開心到呢hehehee

    回覆刪除
    回覆
    1. E家我哋好慘呀成個月先見奶茶一次咋!一定要見多D先得!

      刪除
    2. 入秋後, 大家又可以活躍返啦 , 到時又可以見多幾面了XDXDD

      刪除