2014年9月20日 星期六

Grandma 渡假屋

今個星期獅子王要出差,為咗乖乖朝早可以有morning walk於是放咗佢喺婆婆屋企渡假!三日兩夜之旅我好掛住佢,唔知佢有冇掛住我呢?
婆婆同公公錫到佢燶,一日落幾次街,又有按摩服務,又有大茶飯食,六星級享受!

Day 1帶佢去婆婆度
                                       
 
喺婆婆度食飯
 
                           
 
Day 3帶乖乖返屋企
 
                                                                                                      
 
 

10 則留言:

  1. 好似無乜特別喎! 只係 Day 1 有小小扁咀啫! ( ′ ~ ‵)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好OK呀!係佢亞媽我唔OK之嘛!

      刪除
  2. 喂,搵次渡咗幾日假去接乖爺時,妳喺街若無其事行過佢哋身邊,睇吓點吖!要忍住唔好表露身份喎,要乖爺先嗌妳喎!我諗,好震撼唧!

    好玩呀好玩呀,試吖試吖 please!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要係背住行過喎,然後 dut 正正喺乖爺面前行… 試啦試啦,好玩呀!

      刪除
    2. Le個遊戲我成日玩架啦!獅子王帶佢落街接我成日扮偶遇架!佢好叻仔知道去接我架hahaha

      刪除
    3. 每逢有人落車佢都會金精火眼去望架

      刪除
  3. 乖乖一定好鍾意間唔中去公公婆婆度渡吓假

    回覆刪除
    回覆
    1. yes 婆婆話佢好自在架,係我唔慣咋 hahaha

      刪除
  4. 你就好啦...有人可以你睇住乖乖. 我同老公都唔使唸住去旅行,因為老爺住公屋,叫佢放bobby落街....哈..好難喇~

    回覆刪除
  5. 過咗三日見返你地後, 乖乖的眼神都精靈同開心d 架 ^^

    回覆刪除