2014年9月9日 星期二

小蕾三歲喇!

喺Le個世界可能只有一個人會為我特別穿上她認為最靚嘅一條裙,特別叫Mammy未幫佢紥好頭髮唔好開門俾我入屋!同Daddy Mammy去Disney食自助餐慶祝生日又會問Mammy我去唔去?一個3歲嘅小朋友當我喺佢嘅好朋友,要present最靚嘅俾我睇,開心去玩去食又想預埋我,你話我係咪好榮幸呢?我Le位好朋友就係我睇住佢出世嘅小蕾!
今年中秋節剛巧係我Le位"朋友仔"嘅生日,放咗工即刻由銅鑼灣坐車入元朗同佢慶祝,小妮子嘅一顰一笑都係咁自然流露,我知道佢真係過咗一個好開心嘅3歲生日,祝佢Day Day Happy,永遠幸福,一世有人鍚!
                           
 對於小朋友嘅喜愛嘅公仔角色我仍然停留在白雪公主&灰姑娘,原來Disney出咗一套叫Frozen嘅戲, 而裏面一個叫Elsa嘅公仔E家全球大熱!好彩有Christy俾貼士,一於全部禮物都係Elsa!
 你開心鐘意就好啦!
 食朱古力飽俾佢笑死,"Mit"開個飽同佢Mammy講:你食細,我食大
毛巾、手錶、手袋、筆盒、顏色筆、拍子簿、貼紙乜都係Elsa!
 乖乖又嚟八
最多古靈精怪樣
 係銅鑼灣買咗D聖子,第一次喺Christy廚房炒咗碟豉椒聖子粉絲 ,好彩大家俾面話好味^o<
 Albert焗咗個焗芝士茄醬茄子
 仲有Albert整嘅蒜蓉蒸帶子,正!
                            
開心生日飯
  大人食完飯Albert又忙於煎好靚嘅西冷扒俾毛小孩做節!
 Wow一煎扒D香味吸引哂大家企係廚房門口等!連星葵都唔例外
 乖乖,你係咪好心急呢?
 小Mi直頭要走入廚房等
 
 
小蕾趴係枱底做乜?佢要ABC俾乖乖聽呀!笑死!
D扒香到連我都想食呀!
 
 小蕾最期待嘅時刻到喇
 係立體3D蛋榚呀!成條裙都食得架!
 
Le個蛋榚有外表亦有內涵
小蕾多謝你邀請我哋一家同你一齊過生日呀!

 

11 則留言:

  1. 回覆
    1. Hahaha 你唔抵得我有個咁後生又唔嫌我老嘅朋友仔呀?

      刪除
  2. 嘩個蛋糕超靚呀祝小蕾生日快樂,快高長大

    回覆刪除
    回覆
    1. 代小蕾多謝你嘅祝福!Yes 個蛋榚好得意如果我細個有Le D生日蛋榚一定開心爆

      刪除
  3. 個蛋糕好得呀! 真係成個都食得呀! 連個頭同頭髮呢? 呢個做餅師父好犀利呀! (^0^)b

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha June個公仔係膠嘅只係師父用D cream & 蛋榚"jit"成一條裙所以個公仔唔食得架

      刪除
  4. 話咁快就三歲,仲係咁可愛

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes時間過得好快,仲記得佢一歲開生日會成個公仔咁,E家以經返學lu

      刪除
  5. 小蕾就咁叫你個名時,好搞笑,好老友咁,哈我哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. haha 冇代溝!(≧3≦)忽然覺得自己年青咗

      刪除
  6. 依家睇返d 相, 原來小蕾條裙同 elsa 條裙好似啊 ^0^
    快樂的開心果又大一歲了, 佢又多了一個朋友仔 karen XDXDDD

    回覆刪除