2014年9月21日 星期日

陪着你走

獅子王公司今日攪遊船河+食海鮮餐,本來可以攜眷出席,但一聽到唔可以帶埋乖乖,我即刻棄權,請願留喺屋企陪佢。
今日morning walk冇行到我大汗叠細汗,好好風,仲有少少秋天feel,正!
誰說 時間片刻變陳舊

全為我分秒亦停留

因我 身邊有你緊握我的手

而愛 誰說永不會長壽

陪著你一生到白頭

都能  把心中星星閃得通透

陪著你走 一生一世也不分

天天編出兩雙足印 過千山過千海

如果 走到這世界邊端

我倆已是無力前行 跟我一起飛去

 今日所有見到乖乖上前搭訕嘅人都問乖乖係咪女仔? (as usual)當我話佢係仔,人人都話wow乜咁靚仔呀!hahaha多謝多謝!
吹到頭亂了
 

5 則留言:

  1. 海邊長路嗰幾張,到底係妳咁叻行先咁多等乖乖,定係佢走返轉頭搵妳呢?

    回覆刪除
  2. 無辦法啦! 乖少男生女相 (仲要係靚女相), 又真係好容易唔會咖! 由其是第一次見佢添, 因為我都係過來人呢! 嘻嘻! {{(*^д^*)}} {{(*^д^*)}}

    回覆刪除
    回覆
    1. Hahaha 佢又真係幾靚女架!At least 我日日都同佢講話佢靚

      刪除
  3. 天氣涼了, 乖乖行得開心, karen 你又行得舒服, 太好了^^
    雖然去唔到遊船河, 兩母子舒舒服服地下都很享受啊 ^^

    回覆刪除