2014年9月15日 星期一

三號風球下的沙灘

星期一補假,天文台掛咗三號風球但出猛太陽,預告話未來數日都有雨,反正乖乖要沖涼,一於又帶佢去沙灘玩下。
相機都未準備好佢就第一時間去磨沙!
 
                        
                       
是日包場!
D水今日好乾淨,一D垃圾都冇
 Le張相好可愛!
 沖浪小子
好肥美嘅乖乖
 真係笑到好似人咁!
點睇到唔似3號風球
開心到呢!
乖乖大發現!我幾驚隻蟹鉗到佢呀!
愛笑的乖乖
 遊玩水個頭頂依然冇濕過,勁!

18 則留言:

  1. 乖乖玩得好開心喎~
    我諗游完水個頭keep住乾係乖乖其中一項特技哩,Wahahahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢次次去沙灘都玩得好盡興架,所以久不久沖涼前見D水OK都會帶佢去玩下

      刪除
  2. 睇初頭d 相游水唔見獅子王, 此心諗, 乖乖咁叻自己游出去 @@
    睇到未終於都見到獅子王在水中央了XDXDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha乖乖同亞媽一樣,自己只會在水邊浸腳,唔會出去遊!

      刪除
  3. 冇乜垃圾?妳認為去咗邊呢?諗清楚啲 。 。 。

    山、水皆險,由其打風多暗湧,暗湧一扯唔知會點,下次咪咁老定呀!

    冇事就梗係開心笑,有事冇人幫㗎!

    咁大個囡,我俾妳激死喇! >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. ‧唔使擔心!我哋朝早去真係風都冇滴,風平浪靜,我唔會揾乖乖"教飛"嘅 ^o<

      刪除
  4. 乖乖個水筒腰越嚟越明顯啦! 哈哈哈! (¯▽¯;) (¯▽¯;)

    回覆刪除
  5. 我都話乖乖肥咗喇!張張都可愛,happy boy.

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天同我 "lay"埋喺冷氣房唔郁梗係肥仔啦!佢真係笑得好開心呀

      刪除
  6. 香港仲好熱,仲可以游多幾塲

    回覆刪除
  7. 每次游水都keep到髮型!hhaHha

    回覆刪除
  8. 嗰晚八號波我帶bobby落去,佢一出閘就狂跑好似平時咁, 點知一路跑一路向右傾,,嚇屎我...我即刻追出去幾驚佢吹走呀....結果佢搵唔到個位痾大大...都幾好笑~~

    回覆刪除