2014年9月25日 星期四

流浪貓咪

屋企附近住有幾隻流浪貓,附近街坊每日早晚都會拿飯餸俾佢哋,自年初我開始買D貓罐頭俾佢哋,每逢weekend我都會為佢哋加餸等佢哋開心下。E家都有D貓貓認得我喇!

















一連兩晚都見到三隻村狗走去食哂流浪貓嘅晚餐!
 平時weekday我好少餵貓, 但昨日放工在巴士上又見到D村狗去咗貓“家”揾食! 落車去睇下, 兩隻貓不斷向我發出meow meow聲於是即刻從袋中拿出麵包俾貓貓, 兩隻食咗幾啖又meow於是返上屋企拿貓罐頭, 開咗罐罐分咗兩碗, D村狗竟然返轉頭! 我抱起乖乖但唔離開, D村狗停咗喺我6,7呎距離望實我,又唔敢埋嚟搶, 兩隻貓貓火速食糧, 我等到貓貓食飽才離開, 但當我望見其中一隻村狗非常期待嘅眼神, 我知道佢一定冇飽飯食╮(╯_╰)╭嗰一刻的心情真係好sad, Le個世界食唔飽着唔暖嘅人和動物都好多! 我…幫得邊個呢?貓有飯食,狗就要"紥炮"!無奈
乖乖,你真係超幸福呀!仲成日左揀又揀!










乖乖都幾乖架,從來冇攪/追/吠貓貓






Good boy!

5 則留言:

  1. 希望佢地以後會有餐飽飯食,唔好比人蝦

    回覆刪除
  2. 可唔可以唔好用報紙,有油墨喔,可以用紙碟

    回覆刪除
  3. 我成日都同車車講好彩佢揾到好門口咋今生好好enjoy啦^0^

    回覆刪除
  4. 見到啲浪浪好慘, 好想幫佢, 但政府又諸多限制, 自己又無本事搬去可以養狗嘅地方! 所以只可以為牠們送上祝福! 希望佢地可以平平安安, 健健康康!

    回覆刪除
  5. 順得可貓情失狗意 >_< 好難取捨呢 ~

    回覆刪除