2014年9月9日 星期二

和你一起去追月

雖到中秋天氣還是熱得要命!出街仍令我汗流浹背但為咗令你開心,我仍頂硬上同你落街!
為咗同你一起免你獨自留在家中,我又一次放棄我最緊張嘅美食同你一起去茶餐廳!
為的只係見到你的快樂的笑臉。
忽然諗起一首歌
願意為你 我願意為你 我願意為你 忘記我姓名
就算多一秒停留在你懷裡 失去世界也不可惜
                                       

明月幾時有,把酒問青天。
不知天上宮闕,今夕是何年。
我欲乘風歸去,又恐瓊樓玉宇,高處不勝寒。
起舞弄清影,何似在人間。
 轉朱閣,低綺戶,照無眠。
不應有恨,何事長向別時圓。
人有悲歡離合,月有陰晴圓缺,此事古難全。
但願人長久,千里共嬋娟。

10 則留言:

  1. 回覆
    1. Yes 人大咗D時間好似過得快咗!^o<

      刪除
  2. 就算天氣涼, 你兩母子咁溫馨都會熱辣辣啦! ︵( ̄︶ ̄)︵(#^.^#)︵

    回覆刪除
  3. 落到街確係神采飛揚,妳就……

    哈哈哈哈哈哈哈哈……………………

    回覆刪除
  4. 一家三口去賞月, 甜到漏了 ^^

    回覆刪除