2014年9月22日 星期一

‧乖乖spring roll

去Piago見到法國鴨胸減價,當然又買包俾乖乖嘆啦!
平時喺City Super 見到D法蘭西鴨胸賣$48 per 100g我唔捨得買架!今次見到$20.9 乖乖先有正嘢食咋
起皮
今次用一半切絲整鴨肉春卷
加埋少少薯絲&狗芝士就係餡料
炒熟薯絲&鴨肉,放凉後就可以包
面頭加狗芝士
由於我用焗爐焗而非油炸,掃上蛋液個色會靚D
焗至金黃就OK
乖少,正唔正呀?

5 則留言:

  1. 乖少: 梗係正啦! 亞媽煮乜都好好味咖啦! (^0^)b

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係架!佢唔like嗰D真係走開唔食,冇面俾架!

      刪除
  2. 都話乖爺食用比我好好多啦,我都未嘆過法國嚟嘅鴨先生呀!兩仔乸,食得招積呀吓!

    食唔晒,凍咗咪淋囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hahaha乖乖真係好識食,知道係好嘢架,大陸鴨胸,攞出嚟好耐佢先食架!
      食唔晒,要食時放入多士爐焗返熱又脆架

      刪除
  3. 嘩, 又有正嘢食啊 (流口水ing) , 連我都想分一入條啊 hehehee

    回覆刪除