2014年9月27日 星期六

分享

去Pet shop買咗各式各樣嘅罐頭俾貓貓,今次有排食。個姐姐知道我買罐頭餵流浪貓本來介紹我買一隻泰國產的平貨,十元八塊一大罐,叫我唔好買貴價貨,佢話怕D貓貓食慣好嘢唔肯食cheap嘢咁就慘。其實佢都講得有道理,仲一D都唔hard sell叫人買貴嘢,值得讚呀!不過今次先入咗D正嘢俾貓貓、食完Le D先算!今朝見到佢哋食得開心,食完仲好嘆咁休息,真係做流浪貓做到佢哋咁都算唔錯!
個 sales 姐姐仲送咗3包sample糧俾貓貓。

                           
去另一邊餵貓
隻豹紋貓已剪耳,即係有義工帶咗去做絕育喇,好多人都幫緊佢哋^o^
食到嘴lam lam
 
食飽又嘆過,what a life!
 
“Love only grows by sharing. You can only have more for yourself by giving it away to others.”  

10 則留言:

  1. Karen 多謝你的愛心! 祝貓貓平安和健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. June我只係做好少好少事,相比起D貓義工我真係自嘆不如

      刪除
  2. 始終做流浪貓都有危險性,真係好唔捨得要佢哋流浪,仲有啲流浪狗,一有人投訴就有捉狗人去捉,最後大多都係處死,唉

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近見到貓義工佢哋叫我唔好用紙碟紙碗餵貓,話有街坊投訴整污糟地方‧D食物引來蟲鼠蟻wor,仲打電話去漁護署叫人捉貓,唉!

      刪除
    2. 除非睇住佢哋食完清走啲垃圾唧,只要有剩餘o既嘢,用咩都會引蟲蟻o架啦

      刪除
  3. 好彩有好心人去幫佢地 desex 同餵佢地咋, 唔係在山的日子真係難過了 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes佢哋肥嘟嘟一定食得飽,不過貓義工話有街坊打電話去漁護署叫人捉貓呀

      刪除
    2. 一定有人鍾意, 一定有人唔鍾意架啦 =.=" 都係因果關系啦, 今日打個電話去漁記, 他日有嘢要還架!!

      刪除
  4. 回覆
    1. 比起其他流浪貓佢哋相對幸運,叫做有飽飯食啦

      刪除