2014年9月23日 星期二

夕陽無限好

星期日吹北風好涼爽,同乖乖行遠少少,嚟個黃昏樂悠遊。
Le一輯相,我望住乖乖個樣忽然間有D感觸。
下個月乖乖就8歲喇,如果佢有幸做到一隻長命狗能活到16歲,咁佢嘅狗生已差不多過咗一半!
雖然知道所有生物都有一死,在腦中亦想像過無數次最終失去佢嘅情景,每次諗起仍心如刀割,淚水亦如江河缺堤。開心嘅日子一陣就過,8年亦會過得好快!
不過,我知道乖乖這生應該無憾
佢得到的愛比別人多
佢活得如此快樂
做足一世狗皇帝
但我好難想像冇佢的日子我怎樣過!
唔好笑我賣花讚花香,乖乖真係好靚仔!
                       
如果...時間可以停留幾好呢!
你一定要健健康康呀!
最近FB又見到有人講起傳心術,我又心思思想去學,我D同事話睇見乖乖個樣成日都咁開心,我又咁知佢鐘意D乜,咁仲有乜嘢想知?諗諗下,又係wor!
見到靚女當然要索下油啦
一世人其中一個做得最好嘅決定就係7年前領養咗你!乖乖,多謝你帶咗好多歡樂俾我!永遠永遠愛你!

8 則留言:

  1. 到嗰日,我都好擔心妳!不過,妳比我好,至少仲有 hon hon 安慰!

    如果係我,我會想知…

    乖乖點睇妳同婆婆公公?
    以前唔開心嘅有冇恨意?
    點解咁識食兼嘴刁?

    回覆刪除
  2. 呢個係每個寵物主人都好唔想有呢日o既來臨

    回覆刪除
  3. 我都想時間永遠停留,咁佢地就可以一世跟住我地

    回覆刪除
  4. 明天如何,由明天去應付吧! 活在當下,唔好諗啦乖媽^~^

    回覆刪除
  5. 我都好想毛姐的時間可以停頓下來, 陪我到死 (雖然有點貪心)
    為有記著活在當下, 好好玩過痛快吧 !!!

    回覆刪除
  6. 傻瓜~車車14歲喇係都係我擔心先啦不過我冇諗咁多最緊要現在好好珍惜同佢一起嘅日子^0^

    回覆刪除
  7. 每次見到呢啲問題都好感觸, 身為過來人的我, 當然明白呢個心情! B哥已離開我快將三年了, 我到現在還好掛念牠, 所以珍惜現在係最緊要的!

    回覆刪除