2014年9月11日 星期四

剩菜大翻身

早排電視做盛女大作戰,好受歡迎,今日我就嚟整返個剩菜大翻身俾大家睇下!
做月餅俾乖乖用剩咗D薯蓉,冇出街買餸,雪櫃有乜就用乜,於是就加咗D免治雞肉、一條膶腸、少許菜甫粒&葱粒、整咗個咸香雞肉薯仔餅。
其實,只要動下腦筋,剩菜都可以變成上菜架!
                                       

5 則留言:

  1. 我成日都好想好似你咁整野食比BOBBY, 但又懶, 又唔知點...又唸......如果整得多, 以後烚菜烚雞柳佢唔食咪大獲~..所以你真係好媽媽, 又番工, 放工仲要整野食比屋企"兩個大爺"....

    哈....比個叻你!

    回覆刪除
  2. 乖乖媽你煮嘢食都幾有天份喎!!!

    回覆刪除
  3. 我成日比毛婆話我買埋買埋d 材料係到又唔用埋佢, 擺到過期呀 >_<
    我要向你好好學習先得啦 >_<

    回覆刪除