2013年8月20日 星期二

亞Q Mammy



我其實真係一個好有亞Q精神嘅Mammy, 坐車返工時諗下乖乖嘅日常生活, 一路諗一路笑.
乖乖唔係一隻好social嘅狗, 對出面嘅人好cool, 唔鐘意陌生人摸佢抱佢, 所以我知佢一定做唔到Dr Pet 但佢又好黐我哋wor, 仲鬼C咁嗲, 作為亞Q Mammy佢Le個性格我OK架! 正所謂親疏有別, 如果佢對我同對街外人一樣咁熱情咁我咪好蝕? Wakakaka! 再切身處地諗下吖,如果係人行過都嚟摸下你,你都嗌非禮啦!
乖乖係一隻好嘴刁嘅狗.喺一般人眼中Le D叫揀飲擇食, 作為亞Q Mammy我覺得佢係醒目仔wor, 唔係咩狗C垃圾都食, 浪費D進食quota, Le D先叫識飲識食! (似佢亞媽)  
乖乖係一隻好Like話事嘅狗, 帶佢落街佢想行向左的話, 你休想拖佢行右, 佢會企梗唔肯行架! 喺一般人眼中Le D叫唔聽話, 但作為亞Q Mammy, 我一定遷就佢架, 因為帶佢落街都係想佢開心啫, 佢想行邊咪去邊lor, 勉强冇幸福
乖乖係一隻好大細超嘅狗, 唔係對隻隻狗都Friendly, 作為亞Q Mammy我覺得...Arr...OK嘅, 就好似人一樣, 有D人可能樣衰衰, 格衰衰或者有濃烈體味, 你唔想同佢做friend啦! 只不過我哋唔係狗我唔識用佢嘅standard去睇邊隻狗樣衰之嘛
乖乖其實好多嘢都好似我, 佢係一隻happy dog而佢最好嘅性格一定係willing to share! 所有食物佢都非常樂意同佢D friend分享, 最後一個派俾佢, 佢都OK架!
同我一樣乖乖係會偏心嘅! 對於我嚟講乖乖最最最好嘅優點就係最錫我! 就係Le點我已經可以將佢一切的缺點看作成優點Hahaha! 我真係亞Q Mammy!

沒有留言:

張貼留言