2013年8月21日 星期三

食泥?



鬼食泥大家聽得多,但我今日"迫"獅子王表演..... "食泥"!




Le盆"盆栽"靚唔靚呢?


Um...獅子王要食嘅就係Le兜"泥"
食啦!快D同我食晒D泥佢!
大家唔好以為有家庭暴力我虐待獅子王,其實Le杯係Chocolate Mousse 甜品嚟架!
我當然冇咁叻,咁好諗頭發明Le個"盆栽"甜品啦!除咗狗blog,煮食blog我仲好鐘睇飲食blog,早前見到有人去元朗一間甜品店"食泥"食得津津有味真係笑C我!
那甜品店所做的"泥"係Tiramisu,用那些橙啡色膠花盆盛載,再插上一株草,未食之前真係好似一盆植物,像真度100%令人讚嘆不已!
Le個就係甜品店Orginal版本(圖片從網上download)
 


咁好玩我一於抄穚!但我覺得用Tiramisu做"泥"食咗一啖後就會見到D"泥"係白色,所以我決定改用Chocolate Mousse,咁食每一羹都見到係啡色增强"食泥"感覺!

我懶,只係去City豬扒買咗Le pack 產自加拿大嘅 Light Chocolate Mousse粉



Le pack Mousse粉好啱我食,佢係Light只係用咗1g糖 (其甜味主要用sweetener)包裝袋說明佢嘅卡路里只係正常Chocolate Mousse嘅一半!

 
個Mousse好易整,用一杯(250ml)低脂奶加入Mousse粉用打蛋器打數分鐘至全身就可以入杯放入雪櫃。(我Le個分量做咗4杯)



數小時後加上餅碎 (我用Oreo 去除白色甜夾心部份再加消化餅打碎做成好raw嘅"沙泥"灑上朱古力Mousse上,再插上植物作裝飾就可以奉客!

 
Le個特色甜品連唔讚人嘅獅子王都讚呀!
D"泥"到底有幾好食?Hahaha睇下個兜食得幾乾淨就知!



睇住佢食泥食得咁滋味真係好好笑!

沒有留言:

張貼留言