2013年8月25日 星期日

私房牛肉麵



夏天煮食盡量用最短的時間留喺廚房。牛肉麵係其中一樣含乎要求又好味的食品。
如果大家食過台灣牛肉麵都會知道所謂牛肉其實係牛"月展",從小我就好Like食牛"月展",我婆婆教我買牛"月展"一定要買金錢"月展"唔好買花"月展",因前者一圈筋一圈肉,咁嘅牛"月展"才會好食!(我婆婆係理論派,佢唔識煮飯架!)
當我切開牛"月展"見到牠的花紋...心想...如果婆婆可以食到Le碗牛肉麵多好!對於不諳入廚的她,一定覺得佢個孫好叻啫!
今日用咗台南產嘅關廟麵,但我對Le隻麵麻麻哋,既唔彈牙亦唔夠滑,no good!
剩咗嘅牛"月展"可以留返做泠盆












沒有留言:

張貼留言