2013年8月29日 星期四

又嚟開心Duckybox

話咁快又一個月,早前收到Suzanne email 話Duckybox會再send禮物盒俾乖乖, hehe 好開心,好期待呀! 唔知今次又有乜驚喜呢?


Yeah!日前收到禮物盒, 乖乖當然第一時間八卦一番




仲心急到自己拆禮物!!!!







Hahaha 係咪好叻仔呢?


睇佢心急到! 都未打開就"Sip"個鼻入去個盒度索!




好認真check貨呀!




到底想揾乜呢?



喂, 停一停, 同D products 影返張合照先啦, 如果唔係Duckybox 下次唔送禮物俾你架!






乖乖: 影夠未呀? 我好想玩波波呀!




個波有啷啷聲, 乖乖超Like




乜...個波好好味架咩? Lam哂脷嘅?




個波係硬膠, 唔係要嚟咬架儍仔乖!




乖乖: 但我Like咬wor!




我個仔好明顯以為我會同佢爭Le支狗啤酒!



完全要自己開封!









咁肉緊做咩呀?未夠鐘Happy hour wor!






乖乖: 支啤唔凍嘅? 快D幫我雪咗佢等我今晚飲!


當上次大家收到超人衫時, 因為冇乖乖size所以Suzanne好nice 安排 咗8月份嘅雨衣俾佢, 今次佢又再特別send咗件超人衫俾乖乖, 不過...





Hahaha 唔啱着呀! 原來乖乖身材好好唔係肥仔! 因為件衫夠濶, 不過唔夠長!



睇下變唔到超人乖乖幾無奈!





件斗篷就啱長短




8月份Ducky Box 仍然有玩, 有食, 有着仲有美容券!多謝哂呀!



LuckyDog 啤酒內含維生素 B,除了可保護狗狗的腎臟外,更可有效鎮靜情緒,令「飲酒」變成一種健康的嗜好。(啤酒由牛肉、大麥等製成, 屬非酒精、非碳酸飲品。)




DUCKY BOX 為各位預備了一個小驚喜, 只要經http://www.duckybox.com/zh_hk?coupon=weLc2DKox進入DuckyBox網頁, 即可以優惠價65折訂購Ducky Box

沒有留言:

張貼留言