2013年8月31日 星期六

"窮"了一星期

上天對我不薄,加上父母恩澤,一世女未試過窮。從來用錢都可以好隨心,直至...last weekend...
星期五好多人放工會去happy hour飲嘢吹水, 小妹唔飲酒所以Le樣"娛樂"實冇我份!之不過逢星期五獅子王都好夜收工, 唔返屋企食飯,所以every Friday 都係我嘅fun Friday,唔使趕返屋企做煮飯婆!可以去行下街,買下嘢再食埋個"癲拿"先歸家。

上星期五又好開心咁喺銅鑼灣買衫,揀完一輪去counter俾錢,E?我張Credit Card呢?唔見咗嘅?死喇死喇!都唔知幾時唔見添,有冇俾人盜用呢?
Believe it or not小妹好怕麻煩,一直只用一張信用Card,簽Card係佢,ETC withdraw錢係佢,連八達通自動增值都Le張card扣錢!今次唔見咗張card真係Big Big Wok!
俾咗deposit同個sales講幫我hold住D衫我星期一嚟攞 (Wakakaka死都要買!)
咩心情都冇晒!又冇Card可簽想繼續買嘢都唔得啦!返到屋企翻箱倒籠都揾唔到張Card (都預咗揾唔到)
於是即刻打電話去Card Centre報失,再check埋有冇人用過我張Card,好彩確認最後一個簽帳item係我自己買嘢簽嘅,安樂晒!HSBC話5個工作天後會issue張新Card俾我...Errr...咁我又冇card又withdraw唔到錢.,咁我點算呀?Um...唯有叫獅子王俾D錢我使住先

佢俾咗$3000我,點知星期六我去超一市買咗少少嘢,再去pet shop買咗包細糧俾乖乖咁就冇咗5嚿!星期一去間boutique找埋條尾數又冇咗$1200,去買咗一樣電腦配件返公司用再冇多三條紅衫魚!Wow,D錢咁唔見使嘅!?得返$1000...又要買餸...又要食lunch...又要搭車...點last到成個禮拜呀?於是...我成個星期冇買過無謂嘢,冇行過City 豬扒買餸,更加唔可以亂咁去shopping或者去食好嘢!一世女第一次feel到咩叫做"慳D使"!原來...要就住花錢,Le樣唔可以買,嗰樣又計住計住好鬼慘架!
秘書小姐話我可以叫獅子王再俾多D錢我,Yes...不過...我唔想俾佢知我到底有幾大使
於是忍忍忍,一於就住使!(拿,雖然我大使,但我從來冇使凸架)
好彩Mammy星期三晚打電話嚟話:HSBC寄咗張新Card俾我
(Yes Yes 我D信/帳單仍是寄去我娘家由Mammy打點 (See!在家一樣有秘書加專人理財wakakaka!)於是星期四晚拿拿聲去攞返張Card。嗰種感覺係...Yeah!我終於脫貧喇!




一世人"窮"一個禮拜就夠喇!一攞返張Card,Friday 就同公司個秘書小姐去慶祝佢生日,食咗個正Lunch,放工又去咗City豬扒入貨,做返一個正常、開心嘅我!
我好唔鐘意窮嘅感覺,所以我知...我一定要返工!

1 則留言:

  1. 獅子王睇完呢篇blog 會知真相了XDXDDD
    $3000已經係有些家庭一個月伙食啦XDXDDD

    回覆刪除