2013年8月30日 星期五

一分錢一分貨

老爸話見到屋企附近有間酒樓賣廣告話乳豬一隻$148,話想去試下!$148全隻乳豬?真定假呀?有冇睇錯架?去新斗記食1/4隻乳豬都$178啦!E家講緊一隻乳豬,唔係一隻炸子雞wor!
如是者一家人半信半疑去到間酒樓再睇下個菜牌...Wow樣樣都好鬼平!我細佬話唔怪得咁多酒樓執笠!D價仲平過自己煮!

不過...當D餸開始上枱我就知道今次...中伏!
先嚟個瑤柱冬蓉羮...Wow咸到呢!飲完包你血壓高20度,我細佬飲咗兩啖就放棄!
菠蘿咕嚕肉...Wow D粉厚到吖!
賽螃蟹...油太多又冇味!裏面D帶子粒又唔得
較為食得入口嘅只係條煎封黃倉同粉絲什菜煲!(只係唔難食但冇好好食呀!)
去到Le個位終於等到是日主角出場,但對Le間酒樓嘅出品已完全沒有任何期望!
哼!又估佢唔到,隻乳豬個樣都算靚仔wor!又唔肥!皮都算脆!冇投訴啦!




咁嘅價錢冇可能會expect佢會用上新鮮豬啦,又或者好似D電視飲食節目主持扮晒嘢話:"Wow 件乳豬皮脆肉嫩,D肉好juicy好有豬味呀!"
我一向都話,你俾咩錢就係食D咩貨式,邊有咁大隻蛤乸隨街跳吖!如果唔係仲有人去貴價酒樓食好嘢?真係當人儍架?
雖然隻乳豬好平但我唔會recommand俾大家,因為...我好耐冇去過一家酒樓咁唔得!

沒有留言:

張貼留言