2013年8月17日 星期六

打兩份工

放工時老細問我係咪返屋企?
我話梗係啦,我要趕住做第二份工架!
佢望住我...
我話我要趕返屋企煮飯俾我另一個老細食呀!
正所謂日日做到冇停手,梗有煮飯嘅時候!Hahaha!

食完lunch去Jason"巡視業務",見到佢D串燒賣到鬼咁貴,我Le個C9即時買D三色椒 & 加拿大牛肉粒返嚟自己串!想賺我D錢冇咁易!
為咗快D有飯食我先將D牛肉粒加蒜鹽&黑胡椒煎到半熟,然後串三色椒後再灑上七味粉就可放入焗爐焗至三色椒半熟就OK!




今日actually冇"飯"食!焗串燒嘅期間快手整埋個雞肉沙律,好快就開餐



 
Hehe我屋企位老細...今餐食得好滿意!

沒有留言:

張貼留言