2013年8月18日 星期日

元蹄

成日俾人誤會我係上海人,每次去上海舖D老板都同我講上海話!雖然我唔係上海妹不過我的確好鐘意食上海菜,由其是...紅燒元蹄!
Le欵大菜係上海人過時過節不可或缺的一味餸菜,就好似廣東人過時過節一定要有雞一樣。去街市見到塊豬肉好靚又唔肥一於買隻元蹄返屋企整!
請師父切隻元蹄俾我,佢話:你哋D上海人個個都高高大大,又鐘意食元蹄。Err...師父,我唔係上海人,不過我都高高大大亦好鐘意食元蹄
買元蹄記得叫老板燒毛呀!
我唔識做正宗嘅紅燒元蹄,只係用咗我自己的方法用真空煲煮淋佢

元蹄用薑葱出水後,用薑、蒜、花椒、八角、香葉、日本豉油、老抽、韓國米酒、冰糖再加水煮滾放入元蹄放入真空煲,每隔一兩小時反復煮滚後放入真空煲,每次將元蹄返轉煮至淋,用小棠菜伴碟就OK!











沒有留言:

張貼留言