2013年8月15日 星期四

日式午餐

我D同事好鐘意食日本菜,久不久就會拉埋我去食日本嘢. Haha 我當然樂意奉陪, 但想我喺30幾度高温下排幾個鐘頭隊去食碗"一蘭拉麵"就一定唔使諗!話知佢食完識飛吖!

秘書小姐帶我咗去Le度食魚生飯



Um...Le碗帶子甜蝦吞拿魚飯好足料,但食食下有D驚,因為D魚生唔夠凍!

 


好彩食完個肚都冇事
Le 碗係秘書小姐嘅



另一日同地產版同事去咗Le度食lunch



食咗個自選10件壽司set



兩位日藉師父為我們服務



蒸蛋一向係我"飛佛"好味到想 Encore!



樣樣都好味但件鵝肝壽司真係好味到暈!





平時唔多Like麵豉湯但Le碗好味


連個蜜瓜Jelly都超正!用正宗日本蜜瓜整架, 清甜到不得了!



Le餐真係好滿足,如果下晝唔使返工就好Lu (發夢中)

沒有留言:

張貼留言