2008年11月15日 星期六

快D星期六 la








媽咪話我知星期六肥肥貓媽會帶大家姐Ball Ball和我未見過的細妹包包嚟探我呀!我真係好開心呀!
 
快D星期六就好喇,我好心急想同Ball Ball玩呀!


媽咪成日比肥肥貓媽個Blog我睇,又成日問我記唔記得Ball Ball 同貝貝,我話梗係記得la,你估我係儍仔咩?
以前喺肥肥貓媽屋企時我最鍾意同大家姐玩喇,不過唔知點解阿妹貝貝好似靚女咗好多,唔通佢靜靜雞去咗整容?定係冇我成日激佢所以靚咗呢?我估多數都係我的關係,因為媽咪成日話我激親佢,我都覺得媽咪最近好似醜樣咗呀!你哋話我幾勁吖,想D女人靚又得,想D女人醜又得,我將來大個仔一定可以做個出色的整容醫生la。
 



我吩咐咗媽咪星期六耍整多D小食比家姐和妹妹食,唔好失禮我。
 
我仲打算叫契媽帶埋Miu Miu同我個老死Ja B來,因為我想介紹我個女朋友Miu Miu比肥肥貓媽認識呀,等佢幫下眼,睇吓我有冇揀錯都好吖。天父呀,我求你比星期六快D嚟喇!阿門。

沒有留言:

張貼留言