2008年11月18日 星期二

最愛是誰?(下)

乖乖:究竟我鐘意Ball Ball多D定係Miu Miu多D?真係好難抉擇。一個夠嬌、但另一個又夠俏,同Ball Ball感情較深、但Miu Miu又青春少艾,真係好難,好難作決定。 




至於,我生命中三個最重要既女性,大媽、媽咪同埋契媽,就仲難揀,佢地千萬唔好問我三個跌落水救邊個先,到時真係妳哋唔死我死。如果咁唔好彩俾佢問到,最多話我跳埋落黎一齊死算數!




乖乖(:我最愛既人同狗都係齊度。(左:契媽《Miu Miu & Ja B》中:大媽《Ball Ball》右:媽咪)。

講到食既話,我乖乖舉埋腳指公都係最愛媽咪啦!亞媽知我為食,但佢又衰心軟,只要輕輕流露出哀求的眼神,佢就乜都俾我食,你話盞唔盞鬼?我食硬妳呀媽咪。
 





至於講到玩既話,就一定係契媽,因為契媽為人顛顛得得,又鍾意同狗狗玩傾偈,走黎走去無時停,加上我同契媽愛子Ja B份屬老死,我地兩郎舅精力過盛,實行玩死契媽。






講到恩情既話,就一定係大媽,佢一手帶大我,教我知書識禮;仲有就係做狗既道理,等我入得主人睡房、出得主人廳堂,屙C唔會週圍屙;屙 liu 唔會射濕腳,多謝妳阿大媽,但點解妳唔教埋我唔好咁咸濕;搞到我成日俾人話係咸濕乖乖,都係妳既錯!
 





最愛是誰?我卒之得到答案,就係最愛是誰……都得!我愛大媽、愛媽媽、愛契媽、愛Ball Ball、又愛Miu Miu;個個都咁愛;話時話,我都好掛住貝貝,大媽得閒帶佢出黎俾我親一親都好喎!
 






新囡囡(包包)上場,特別受歡迎。




我收到好多禮物,多謝肥肥貓媽!

沒有留言:

張貼留言